Villeintä verbaaliviiksien väpätystä

PääsivuPääsivu  KalenteriKalenteri  FAQFAQ  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Jaa | 

Ärähdys sekä Murahdus

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
♥Tattinainen♥
Klaaninvanhin

Viestien lukumäärä : 1325
Ikä : 388

ViestiAihe: Ärähdys sekä Murahdus   Su Marras 30, 2014 6:18 am

//Tervetuloa tänne pelailemaan Joutsensiipi kera Koivun

Pimeäturkki asteli märällä ruohikolla Saarnimetsän uumenissa. Jokatoisella askeleella hän nosti tassuaan inhoksuen. Hän vihasi kosteutta ja vettä, ja ennenkaikkea lehtikadon aikaa. Varapäällikön sanottiin kestävän kaikki vuodenajat ylväästi. Ja pyh! Olla nyt ylväs tälläisessä mutakasassa. "Penteleen sammal!" Hän kirosi kun jalka upposi märkään monttuun. Pimeäturkki yritti vetäistä jalkansa kevyesti irti, sitten hiukan kovempaa, kunnes hän riuhtaisi jalkansa pois montusta, jonka johdosta hän kierähti selälleen ja siitä kuperkeikan päin puuta. "Jaa tällainen päivä sitten tänään." Pimeäturkki murahti

Jag har sett detta många gånger
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://Hamara.palstani.com
Koivu
Klaaninvanhin

Viestien lukumäärä : 1501

ViestiAihe: Vs: Ärähdys sekä Murahdus   Su Marras 30, 2014 6:34 am

Joutsensiipi tassutteli innokkaana metsässä loikkien. Hän loikkasi ja tassut vajosivat alas päin. "Yök" Joutsensiipi nyrpisti nenäänsä. Hän jatkoi eteen päin. Samassa hän haistoi toisen kissan. "Se on Yöklaanilainen" Joutsensiipi irvisti. Pian hänen edessään seisoi tumma kissa. JOutsensiipi murisi kiivaasti ja paljasti hampaansa. "Mitä sinä täällä teet?" Joutsensiipi murahti äkäisenä. Hän tiesi että tämä oli rajaa ja molemman klaanin kissat saisivat olla täällä, mutta hän ei pitänyt ajatuksesta että häntä vastaan saapui Yöklaanin kissa.
Näytä käyttäjän tiedot
♥Tattinainen♥
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ärähdys sekä Murahdus   Su Marras 30, 2014 6:41 am

Pimeäturkki oli juuri päässyt kirouksia mutisten takaisin jaloilleen, kun jostain suunnasta kuului mörinää, vai oliko se murinaa? Hän katsahti eteensä ja meriklaanin lemu tulvahti hänen sieraimiinsa. hyi että Pimeäturkki ajatteli salaisesti. Ei hän tosin sitä viitsinyt sanoa ääneen. Kun hän näki toisen paljastetut hampaat hän hiukan säpsähti. "Hei hei, rauhoitu. Kyllä minullakin on täällä oikeus olla kävelyllä, älä nyt noin suutu neitiseni" Pimeäturkki rauhoitteli toista kohteliaasti. Eihän varapäällikön ollut soveliasta haastaa riitaa

Koivu
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ärähdys sekä Murahdus   Su Marras 30, 2014 6:46 am

Joutsensiipi yllättyi kissan rauhallisesta käyttäytymisestä. Joutsensiipi tasoitti karvansa. "Hyvä on, mutta älä kutsu minua neitiseksi" Joutsensiipi maukui. Joutsensiipi otti askeleen eteen päin. Hän kompuroi maahan, koska maa oli liukasta ja kosteaa. Hän nousi nopeasti pystyyn. Joutsensiipi silmäili kollia. "No, minkäs sortin kissa sinä olet?" Joutsensiipi epäröi mutta sanoi sitten. "Minä olen Meriklaanin soturi" Joutsensiipi sanoi happamasti, koska musta kissa vain katsoi.
Näytä käyttäjän tiedot
♥Tattinainen♥
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ärähdys sekä Murahdus   Su Marras 30, 2014 6:51 am

"Hm? No mukava tutustua sitten." Pimeäturkki totesi kun toinen kertoi olevansa soturi. "Minä olen Pimeäturkki, Yöklaanin varapäällikkö. Suvaitsetko kertoa nimesi?" Hän kysy kun oli esittäytynyt. Olisihan se toki mukavaa tietää toisenkin nimi, sillä ei Pimeäturkki haluaisi toista vain "Soturiksi" kutsua. Se olisi varsin epäkohteliasta, varapäällikkö kun oli. Miksi kaiken piti olla niin hankalaa kun oli varapäällikkö? Vaikka Pimeäturkki oli paikasta haaveillutkin, niin vasta sen saatuaan hän oli tajunnut miten paljon vaivaa tuo asema toi. Hän istahti märkään maahan ja ponnahti taas pystyyn muistaessaan että alla oli märkää. Hän kirosi hiljaisesti ja nuoli selkäänsä kuivaksi

Koivu
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ärähdys sekä Murahdus   Su Marras 30, 2014 6:55 am

"Nimeni on Joutsensiipi" Naaras sanoi vieläkin hieman epävarmana kuntoisen klaanin kissa oli häntä vastassa. Pimeäturkki istuutui, mutta ponppasi sitten nopeasti ylös. Joutsensiipi naurahti iloisena mrauu. "Eikö Yöklaanilaisten pitäisi olla tottunut tällaiseen rahvaanomaiseen maastoon" Joutsensiipi maukui hieman ilkikurisesti.
Näytä käyttäjän tiedot
♥Tattinainen♥
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ärähdys sekä Murahdus   Su Marras 30, 2014 7:04 am

Pimeäturkki vilkaisi toista terävästi punaisilla silmillään. "Haha. Hyvin hauskaa. Mitä nyt en pidä märästä maastosta, vaikka siihen olenkin tottunut. Teidän Meriklaanilaisten pitäisi niitä vesirottia olla jotka uivat kuin saukot, anteeksi vain" Pimeäturkki tuhahti mutta piti malttinsa. Ei hän haluaisi mitään riitaa haastaa. Ei olisi järkeä tehdä sotaa toista klaania vastaan vain hetken mielijohteesta.

Koivu
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ärähdys sekä Murahdus   Su Marras 30, 2014 7:09 am

Joutsensiipi loukkaantui. "Sinä se olet sellainen ihme sammakko, hiirenaivo" Joutsensiipi sihahti,koska ei tykännyt että metsän hienointa klaania haukuttiin. "Sitä paitsi Yöklaanissa tapetaan vääränvärisiä kissoja kuinka typeräää!" Joutsensiipi melkein huusi. Hän oli taas paljastanut hampaansa ja pörhisti niskakarvojaan.
Näytä käyttäjän tiedot
♥Tattinainen♥
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ärähdys sekä Murahdus   Su Marras 30, 2014 7:18 am

Pimeäturkki painoi käpälänsä päänsäpäälle ja kyyristyi maahan. Olisi parempi esittää alistuvaa kuin hyökätä toisen kimppuun, vaikka tilanne olikin tosiaan varsin kiusallinen. "Hei rauhoitu! En minä nyt mitään pahaa tarkoittanut" Pimeäturkki vinkaisi tekaistusti. Ei hän aidosti ollut ollenkaan peloissaan. Mutta kun hän kuuli että Yöklaanissa muka tapettiin vääränvärisiä kissoja hänen silmissään leimahti. Hän pomppasi pystyyn ja painoi melkein naamansa toisen naamaan "Aijaa?! No, en itse ole ainakaan huomannut mitään sellaista! Jos te vesirotat olette tuollaisia huhuja kuulleet niin se on kyllä ihan itse keksimänne juttu se!" Pimeäturkki ärähti karvat pystyssä ja paljasti hampaansa. Sitten hän tajusi suuttuneensa ja antoi niskakarvojensa siloittua. "Anteeksi, ei ollut tarkoitus. Suutahdin vain hieman, olen pahoillani" Pimeäturkki pahoitteli. Hänen käytoksestä ei todellakaan voisi kuvitella hänen olevan Yöklaanilainen

Koivu
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ärähdys sekä Murahdus   Su Marras 30, 2014 7:23 am

Joutsensiipi säikähti hieman Pimeäturkki painoi kuononsa melkein Joutsensiiven kasvoja vasten. "Pysy vain omalla alueellasi" Joutsensiipi murahti. Pimeäturkki pahoitteli käytöstään. Ihmeellisiä nuo yöklaanilaiset, kun suuttuvat ja pohoittelevat sitten käytöstään, Joutsensiipi ajatteli. Joutsensiipi tasoitti turkkinsa. "No ei se mitään, en minäkään käyttäytynyt kovinkaan hienosti" Joutsensiipi naurahti ja iloisenpana.
Näytä käyttäjän tiedot
♥Tattinainen♥
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ärähdys sekä Murahdus   Su Marras 30, 2014 7:30 am

Pimeäturkki hymähti huvittuneena. He olivat molemmat tosiaankin käyttäytyneet kuin kahelit ketut. "No ei se mitään. Unohdetaan vihamielisyydet. Ei se ainakaan mitään hyvää meille tee." Pimeäturkki totesi. "Oletko koskaan miettinyt mikä on Ivanin syy siihen että hän haluaa tuhota koko metsän kaikki klaanit? Vai oletko edes kuullut siitä luopioarmeijasta joka nimittää itseään Purppuraklaaniksi?" Pimeäturkki kysyi. Metsän kovin puheenaihe oli Ivan ja hänen Luopioklaaninsa. Pimeäturkki oli pohinut mikä oli tuon syy vihaan muita klaaneja kohtaan. Ehkäpä se halusi hallita koko maailmaa?

Koivu
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ärähdys sekä Murahdus   Su Marras 30, 2014 7:35 am

JOutsensiipi kuunteli tyynenä kun Pimeäturkki puhui. Pimeäturkki kertoi kissasta nimeltä Ivan ja Purppuraklaanista. "En ole kuullutkaan, kamalaa, Meriklaania ei kyllä tuhoa kukaan" Joutsensiipi sähähti ajatellessaan metsän tuhoutumista. Pimeäturkki kysyi häneltä "Oletko koskaan miettinyt mikä on Ivanin syy siihen että hän haluaa tuhota koko metsän kaikki klaanit?". "En, koska kuulin siitä vasta äsken" Joutsensiipi sanoi hieman nolona.
Näytä käyttäjän tiedot
♥Tattinainen♥
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ärähdys sekä Murahdus   Su Marras 30, 2014 7:38 am

"No ei se mitään, voin kertoa kyseisestä henkilöstä lisää, jos vain haluat?" Pimeäturkki totesi. Jos toinen ei haluaisi hän ei kertoisi, mutta jos haluaisi, hän tiesi tuosta yhtä sun toista.

//Tuli hiukan lyhyt tästä anteeksi D: mutta jatkan kyllä pitkiä vastauksia älä huoli :)

Koivu
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ärähdys sekä Murahdus   Su Marras 30, 2014 7:42 am

Joutsensiipi hymyili komealle mustalle kollille. "Ei, ei tarvitse" Joutsensiipi maukui sillä ei halunnut kuulla aiheesta enenpää. JOutsensiipi huomasi kuinka hänen mahansa murisi nälästä. "Äh, en ole syönyt aikoihin" Joutsensiipi maukui nälkäisenä. "Metsästetäänkö?" hän ehdotti virnistäen. Hänen valkoinen turkki oli aivan kurainen.

//mullaki hieman lyhyt mutta tulee pitkiäkin ;)
Näytä käyttäjän tiedot
♥Tattinainen♥
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ärähdys sekä Murahdus   Su Marras 30, 2014 7:46 am

Pimeäturkki nyökkäsi, jos toinen ei tahtoisi kuulla, ei tarvitsisi kertoa. "Sopiihan se minulle, suon sinulle vaikkapa tälläkertaa luvan varapäällikkönä metsästää Yöklaanin reviiriltä, jos lupaat ettet omin luvin tule tänne metsästelemään" Pimeäturkki lupasi hilpeästi. Toinen ei kylläkään soturilakeja rikkovalta henkilöltä vaikuttanut, niin ainakin Pimeäturkki arveli. "Minullakin on totisesti nälkä" Pimeäturkki valitti, vaikkei ollut varma kenelle.

Koivu
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ärähdys sekä Murahdus   Su Marras 30, 2014 7:50 am

Joutsensiipi hymyili hilpeänä. Hän hämmästyi siitä että Yöklaanin varapäällikkö antoi hänen metsästää Yöklaanin reviirillä. Joutsensiipi tassutteli Yöklaanin puolelle. Hän maisteli ilmaa. Hänen nenäänsä tulvahti heti oravan tuoksu. Joutsensiipi painautui vaanimisasentoon. Hän viittoi hännällään Pimeäturkin olemaan hiljaa. Hän tunnisti kahden ketunmitan päässä oravan. Joutsensiipi ponnisti nopeasti ja katkaisi otuksen niskat. Hän tassutteli ylpeänä Pimeäturkin luo orava suussaan. "Metsästätkös sinä?" Joutsensiipi kysyi.
Näytä käyttäjän tiedot
♥Tattinainen♥
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ärähdys sekä Murahdus   Su Marras 30, 2014 7:58 am

Pimeäturkki katsoi yllättyneenä toisen metsästystä. "Olet aikamoisen hyvä." Hän tunnusti kun toinen tassutteli hänen luokseen takaisin. "Kyllähän minä, mutta miten se sanonta menikään, naaraat ensin" Pimeäturkki totesi. Hän kun oli hyvätapainen kolli, niin pyrki noita kohteliaisuuksia noudattamaan. Hän haistoi varpusen puussa, ja loikkasi kiinni kyseisen kuusen kantoon. Pimeäturkki kapusi ylös kynsiensä avulla, ja hiipi Varpusen taakse. Yksi puraisu ja varpunen oli eloton. Pimeäturkki kapusi alas ja laski joutsensiiven eteen saalistamansa varpusen. "Tämä varmaankin vie nälän" hän totesi

Koivu
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ärähdys sekä Murahdus   Su Marras 30, 2014 8:28 am

Joutsensiipi ikehräsi ylpeänä. "Kiitos" hän maukui. Joutsensiipi nauroi Pimeäturkin käytökselle. "Ei sinun tarvitse esittää minulle mitään herrasmiestä" Joutsensiipi naurahti. Joutsensiipi katsoi kun Pimeäturkki metsästi itselleen. "Et sinäkään huono ole" Joutsensiipi maukui iloisena kun Pimeäturkki palasi. Hän istuutui alas ja rupesi syömään saalistaan. Pian hän oli jo hotkaissut oravan. Hän lipoi huuliensa puhtaiksi. "Minun pitää varmaan mennä" Joutsensiipi muisti ja nousi. Hän venytti ensin jäseniään ja sitten haukotteli. " Palaan nyt leiriin, nähdään taas" Joutsensiipi hymyili ja loikki pois.

Tuliklaanin itsenäinen Helmisydän
täällä voit hakea kissoistani seuraa
Näytä käyttäjän tiedot
♥Tattinainen♥
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ärähdys sekä Murahdus   Su Marras 30, 2014 8:33 am

Pimeäturkki istahti myös syömään saalistaan. Se oli aikamoinen makujen ja aromien ulottuvuus, mutta ennenkaikkea herkullinen. Hän nuolaisi huuliaan ja haukotteli. "Selvä." Pimeäturkki tokaisi kun toinen sanoi että hänen pitäisi mennä. "Nähdään" pimeäturkki hyvästeli ja jäi katsomaan kun toinen loikki pois.

//oliko tämä peli nyt sitten tässä?

Koivu
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ärähdys sekä Murahdus   Su Marras 30, 2014 8:38 am

//Tämä kohtaaminen oli, mutta he tulevat tapaamaan monta kertaa ;).

Ei hätää tämä ei siis loppunut tähän
Näytä käyttäjän tiedot
♥Tattinainen♥
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ärähdys sekä Murahdus   Su Marras 30, 2014 8:39 am

// okei :) jatkammeko peliämme siis vielä tässä vai lopetammeko tällä kertaa tähän?

Koivu
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ärähdys sekä Murahdus   Su Marras 30, 2014 8:45 am

voimme jatkaa ropea myös muissakin paikoissa mutta täälläkin :)

Tuliklaanin itsenäinen Helmisydän
täällä voit hakea kissoistani seuraa
Näytä käyttäjän tiedot
♥Tattinainen♥
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ärähdys sekä Murahdus   Su Marras 30, 2014 9:04 am

//voisimme mielellään aloittaa uuden pelin jonnekkin toiselle alueelle koska se olisi loogisempaa :) voimme jutella lisää yksityis viestien kautta

Koivu
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ärähdys sekä Murahdus   Su Marras 30, 2014 9:34 am

joo, mutta välillä kissat tapaisivat täälläkin
Näytä käyttäjän tiedot
♥Tattinainen♥
Klaaninvanhin