Villeintä verbaaliviiksien väpätystä

PääsivuPääsivu  KalenteriKalenteri  FAQFAQ  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Jaa | 

Myrkkyaskel ja Ruskoturkki jotakin

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Viilto
Kuningatar

Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 16

ViestiAihe: Myrkkyaskel ja Ruskoturkki jotakin   Pe Elo 01, 2014 6:16 am

// Owl ja Myrkkyaskel hepsankuukkelis

Ruskoturkki tassutteli lemmikkiniityllä. Hän oli päättänyt tulla etsimään hiukkaisen riistaa klaanilleen. Mutta juuri silloin sitä ei näkynyt. Myyriä täällä jossain saattaisi olla, lemmikkiniitylle niitä joskus tulee, tuliklaanilainen mietti. Mutta riistaa ei näkynyt eikä kuulunut. Ruskoturkki lähti kävelemään kauemmas. Pitkään aikaan ei saalista ollut, mutta sitten hän havaitsi liikettä. Ahaa, myyrähän se siellä. soturi hoksasi. Kolli hiipi vatsa maata viistäen myyrää kohti. Sitten hän loikkasi sen selkään kynnet ojossa, ja se kuoli yhdestä napakasta puraisusta niskaan. No niin, tuleehan tästä hieman täydennystä tuoresaaliskasaan, Tuliklaanin kissa ajatteli. Kolli kävi hautaamassa saaliinsa. Samassa hän hoksasi toisenkin myyrän, mutta se vilisti pakoon ennen kuin Ruskoturkki ehti tehdä mitään. Sinne meni! hän mietti.

Kolli ei enää haistanut riistaa, joten hän lähti jälleen kiertelemään. Kaikki saaliit tuntuvat olevan kiven alla. Sitten hän havaitsi suurikokoisen peuran. Kas, peura. tuliklaanilainen havaitsi. Kissa käveli sen ohitse.

Viilto ohjailee näillä näkymin Valoklaanin Nopsatuulta, Meriklaanin Kaarnasydäntä, Tuliklaanin Ruskoturkkia ja Purppuraklaanin varapäällikköä Owenia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Owl
Soturi

Viestien lukumäärä : 316

ViestiAihe: Vs: Myrkkyaskel ja Ruskoturkki jotakin   Pe Elo 01, 2014 11:14 pm

Myrkkyaskel oli suoranaisesti kyllästynyt Lemmikkiniittyyn. Hänet tuupattiin rajapartioon aina sinne, koska klaanipäällikön päätöksestä kissaa ei kannattanut päästää Meriklaanin rajalle. Siispä tämä surkea niitynpahanen oli käynyt Myrkkyaskeleelle liiankin tutuksi.

Lämmin tuuli toi mukanaan peuran tuoksun. Kissa vilkaisi sen suuntaan ja näki peuran lisäksi klaaninsa soturin, Ruskoturkin. Kolli oli ollut hänen tuttunsa koko soturiajan. Joskus nuorempana Myrkkyaskel oli ollut jopa hiukan ihastunut Ruskoturkkiin, mutta oli unohtanut koko jutun. Naaras heilautti häntäänsä tervehdykseksi soturille.

Viilto
Kuningatar

ViestiAihe: Vs: Myrkkyaskel ja Ruskoturkki jotakin   Pe Elo 01, 2014 11:32 pm

"Ai, hei", Ruskoturkki naukaisi Myrkkyaskeleelle. Hän huomasi naaraan olevan hiukan kyllästynyt johonkin. "Mikäs mieltä painaa?" kolli kysäisi. Mikähän hänellä on? hän mietti. Samassa hän haistoi toisenkin myyrän. Soturi hyökkäsi epäröimättä sen kimppuun. Hän hautasi myyrän maahan, ja tassutteli sitten klaanitoverinsa luo, ja odotteli tämän vastausta.

Viilto ohjailee näillä näkymin Valoklaanin Nopsatuulta, Meriklaanin Kaarnasydäntä, Tuliklaanin Ruskoturkkia ja Purppuraklaanin varapäällikköä Owenia.
Näytä käyttäjän tiedot
Owl
Soturi

ViestiAihe: Vs: Myrkkyaskel ja Ruskoturkki jotakin   Su Elo 17, 2014 1:43 am

Myrkkyaskel naukaisi itsekseen jotain ärtynyttä ja kääntyi kohti Ruskoturkkia, joka ilmeisesti puhui hänelle.
"Ei minua mikään erityinen paina, ainoastaan vähän ärsyttää. En vain pidä tästä paikasta" Myrkkyaskel naukui ja katsoi hämmästyneenä, kun kolli sai jo toisen myyrän. Itse Myrkkyaskel ei ollut liiemmin erikoistunut maasta pyydettäviin saaliisiin. Soturi piti enemmän puissa hyppimisestä, niin höpsöltä kuin se kuulostikin.

Viilto
Kuningatar

ViestiAihe: Vs: Myrkkyaskel ja Ruskoturkki jotakin   Ke Elo 20, 2014 12:06 pm

"Ai? Minusta tämä ei kyllä ole hullumpi paikka. Riistaakin joskus löytyy. Mutta nyt en kyllä haista mitään", Ruskorturkki mau'ahti. "Ei niin mitään." Kolli istahti maahan ja nuolaisi lapaansa. Sitten hän kierti häntänsä ympärilleen. "Mitenkäs on elämä klaanissa mennyt?"

Näytä käyttäjän tiedot
Owl
Soturi

ViestiAihe: Vs: Myrkkyaskel ja Ruskoturkki jotakin   Ma Marras 03, 2014 10:50 am

Myrkkyaskel suoranaisesti hämmästyi kollin tuttavallisuudesta. Eiväthän nämä kaksi juurikaan edes tunteneet toisiaan! Kuitenkin naaras nieli ylpeytensä ja päätti jutella kollin kanssa. Harmaanruskeita korviaan heilutellen vanha naaras vastasi Ruskoturkille:
 "No niin ja näin. Aivan samoin kuin ennenkin. Ei ole tapahtunut mitään. No, ei sillä että kaipaisin seikkailuja."

Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Myrkkyaskel ja Ruskoturkki jotakin   

Myrkkyaskel ja Ruskoturkki jotakin
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nelituuli :: Tuliklaanin alueet :: Lemmikkiniitty-
Siirry: