Villeintä verbaaliviiksien väpätystä

PääsivuPääsivu  KalenteriKalenteri  FAQFAQ  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiinJaa | 

Not safe RPG~

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija

ViestiAihe: Not safe RPG~   Pe Kesä 13, 2014 12:24 am

Rope ei ole omani, mutta sain luvan minostaa sitä.

Not Safe RPG
Harry Potter kuoli vuonna 1998, mutta Neville Longbottom onnistui takaiskusta huolimatta nitistämään Tiedät-kai-kenen. Vai onnistuiko? Vuonna 2013 Neville murhattiin raa'asti kotiinsa ja kaikkialle kiiri huhuja pimeyden voimien järjestäytymisestä.. Ministeriö katkaisi huhuilta siivet, mutta voiko kukaan olla varma että ministeriö todella tietää totuuden?

Not Safe on Harry Potter -sarjaan perustuva peli, joka jättää huomiotta seitsemännen kirjan tapahtumat. Pelissä on täysin oma juonensa, ja pelaajat luovat peliin oman hahmonsa. Pelin etusivu on kotisivuilla, mutta muuten kaikki tieto löytyy foorumilta. Peli on aloittelijaystävällinen, ja antaakin paljon vinkkejä roolipelin perusteisiin, ja mm. hahmonluontiin. Ylläpitäjinä toimivat Tuutu, Neifion ja Shirk.

Täältä löytyy linkki sivuille:
Not Safe RPG (ns. etusivu)
Not Safen foorumi

Minä kannatan tuon ropen vilkaisemista. Olen itse siellä ja mielestäni se on aivan mahtava. Sinne toivottaisiin uusia pelaajia;)
Takaisin alkuun Siirry alas

Not safe RPG~
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Nelituuli :: Out of game :: Mainostus-
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiinSiirry: