Villeintä verbaaliviiksien väpätystä

PääsivuPääsivu  KalenteriKalenteri  FAQFAQ  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Jaa | 

Nopsatuuli ja Vesipisara laventeliniityllä

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Viilto
Kuningatar

Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 16

ViestiAihe: Nopsatuuli ja Vesipisara laventeliniityllä   Ma Kesä 09, 2014 12:21 pm

Nopsatuuli oli lähtenyt laventeliniitylle. Hän oli metsästänyt hiiren, jonka aikoi viedä klaanille. Nopsatuuli hautasi hiiren maahan. Kissa laittoi sen puun vierelle, josta hän hakisi sen myöhemmin. Valoklaanin soturi juoksenteli laventeliniityllä. Mikä ihana rauha ja hiljaisuus! Nopsatuuli ajatteli.

//Jelly, ole hyvä!
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Leijona
Kuningatar

Viestien lukumäärä : 688
Ikä : 15

ViestiAihe: Vs: Nopsatuuli ja Vesipisara laventeliniityllä   Ma Kesä 09, 2014 1:54 pm

// Täältä tullaan!

Vesipisara oli päättänyt lähteä kauniille kukkakedolle Laventeliniitylle. Hän oli lähtenyt avonaiselle niitylle pienehkön riistamäärän toivossa. Vielä ei ollut kyllä saalista tullut. Laventelien voimakas haju peitti alleen melkein kaiken. Lähemmäs tullessaan naaras huomasi niityllä juoksentelevan kissan. Onko hän päästään sekaisin vai mitä hän tekee... varapäällikkö tuumi.

Kissa juoksenteli risriin rastiin pitkin Laventeliniittyä. Vesipisara ihmetteli, mitä Hän oli tekemässä. Tuon pään muodosta ja olemuksesta saattoi päätellä toisen olevan kolli. Hajua ei naaras haistanut. Hän ei kokenut kirmailevaa kissaa vaaraksi, joten Vesipisara huusi:
"Kuka olet ja mitä teet?"

Viilto
Kuningatar

ViestiAihe: Vs: Nopsatuuli ja Vesipisara laventeliniityllä   Ma Kesä 09, 2014 2:47 pm

"Öhm, no..." Nopsatuuli takelteli. Häntä nolotti hieman, koska paikalle tullut kissa saattoi luulla hänen olevan päästään vialla. "Minä... Metsästän ja päätin juoksennella vähän..." soturi yritti selittää. Mistä tuo kissa tuohon oikein ilmestyi?" hän mietti. Täällä on kyllä vaikea haistaa paljon mitään. Nopsatuuli muisti, kun hänen mestarinsa Kinuskiläikkä oli kertonut, että laventelin tuoksu peittää hajuista suuren osan. "No, minä olen Nopsatuuli, ja tulen Valoklaanista. Kukas itse sitten olet?" Nopsatuuli mietti, että onkohan sopivaa turista toisten klaanien kissojen kanssa. "Nopeasti sitten, minulla on vähän kiire." Valoklaanin soturi tokaisi.
Näytä käyttäjän tiedot
Leijona
Kuningatar

ViestiAihe: Vs: Nopsatuuli ja Vesipisara laventeliniityllä   Ti Kesä 10, 2014 1:52 am

Vesipisara katsoi Nopsatuuleksi esittäytynyttä kissaa. Tuo oli selvästi yllättynyt naaraan tulosta kesken juoksentelun.
"Olen Vesipisara, Meriklaanin varapäällikkö", naaras sanoi toisen kysyttyä kuka hän on. Valoklaanilainen selitti olevansa metsästämässä.
"Tuollaisella juoksemisella saaliseläimet juoksevat karkuun", Meriklaanilainen muistutti.

Hän katsoi kollia päästä häntään. Hän ei näyttänyt kovin vanhalta. Laventelien hajun yli saattoi vähän haistaa Valoklaania. Naaras mietti mitä tekisi. Hän oli tullut tänme metsästämään, mutta kolli pilasi kaiken. Saaliit olivat varmasti juosseet karkuun.

Viilto
Kuningatar

ViestiAihe: Vs: Nopsatuuli ja Vesipisara laventeliniityllä   Ti Kesä 10, 2014 12:34 pm

"Niin..." Nopsatuuli sanoi. Hän ei pitänyt muiden klaanien kissojen tapaamisesta. Hän mietti hetken, mitä sanoisi. Oikeasti hänellä ei ollut kiire minnekkään, mutta Nopsatuuli tahtoi pois tästä tilanteesta. "Minulla vain on hieman energiaa, joka pitäisi purkaa johonkin." hän yritti selittää. No, jos sinulle sopii, minä lähtisin nyt pois. Nopsatuuli haki pyydystämänsä hiiren.
Näytä käyttäjän tiedot
Leijona
Kuningatar

ViestiAihe: Vs: Nopsatuuli ja Vesipisara laventeliniityllä   Ke Kesä 11, 2014 2:06 am

Vesipisara katsoi hämmentyneenä kollia. Tuo sanoi jotain poismenosta ja lähti ja lähti hakemaan hiirtänsä. Naaras ei antanut kollin haitata. Hän laskeutui tuoksuvien kukkien sekaan ja yritti haistella saaliitensa hajuja.

Viilto
Kuningatar

ViestiAihe: Vs: Nopsatuuli ja Vesipisara laventeliniityllä   Ke Kesä 11, 2014 11:33 am

//No, tämä ei ollut minun osaltani kovin pitkä peli. Moido!
Näytä käyttäjän tiedot
Leijona
Kuningatar

ViestiAihe: Vs: Nopsatuuli ja Vesipisara laventeliniityllä   Ke Kesä 11, 2014 11:53 am

// Ahaa. Nojoskus pidempi. Kiitos peliseurasta.

Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Nopsatuuli ja Vesipisara laventeliniityllä   

Nopsatuuli ja Vesipisara laventeliniityllä
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nelituuli :: Yhteiset pelialueet :: Laventeliniitty-
Siirry: