Villeintä verbaaliviiksien väpätystä

PääsivuPääsivu  KalenteriKalenteri  FAQFAQ  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Jaa | 

Ei minua saa kiusata! //Vedethe tänne//

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Vedethe
Soturi

Viestien lukumäärä : 306

ViestiAihe: Vs: Ei minua saa kiusata! //Vedethe tänne//   Ti Heinä 21, 2015 9:39 am

Meriklaanin partion ylle laskeutui hiljaisuus. Räsykorva katsahti huolestuneesti Valosilmään. Hänestä tuntui koko ajan enemmän siltä, että pennulle oli tapahtunut jotain pahaa. Ja heitä kahta voitaisiin syyttää siitä. Kolli nielaisi pieni pelonpilke silmissään ja kääntyi sitten katsomaan Meriklaanilaisia. "Haluatte varmasti tietää mihin suuntaan hän lähti", kolli huusi joen jylyn yli ja viittasi sitten hännällään kohti joen yläjuoksua. "Luulen, että hän pyrki tuolta yli. Joki on siinä kohdassa leveämpi ja matalampi, joten virtaus ei ole niin voimakas." Partiota johtava kolli nyökkäsi ja antoi merkin lähteä liikkeelle muille kissoille. Räsykorva tunsi itsensä jotenkin tyhjäksi seuratessaan kissojen hätäistä ravia hänen osoittamaansa suuntaan, joten hän kääntyi Valosilmän puoleen ja naukaisi: "Meidän pitäisi auttaa. Voimme alkaa jäljittää pennun hajua vaikkapa Laventeliniityltä ja seurata sitä sitten sinne minne se ikinä johtaakin. Olemme sen velkaa Meriklaanille, sillä emme saattaneet avutonta pentua takaisin klaanilaistensa hoiviin."
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot https://instagram.com/vedethe/
Tähtisumu
Klaaninvanhin

Viestien lukumäärä : 1904
Ikä : 14

ViestiAihe: Vs: Ei minua saa kiusata! //Vedethe tänne//   Ti Heinä 21, 2015 10:12 pm

Valoilmiöt nyökkäsi ja hyppäsi pystyyn. Naaras lähti juoksemaan kohti yli juoksua. Hän kuuli pennun ulottaa ja hän katsoi veteen. Virta ripottele pientä pentua ja naaras otti vauhtia ja loikkasi veteen. Hän nappasi pennun hampaisiin ja koitti halata virtaa vastaan.

Yöklaanissa häärii toisista huolehtiva ylpeä pentujensa äiti Lehtituuli
Tuliklaanissa telmii päättäväinen Viimatassu
Valoklaanissa on myös juro Arpiturkki
Yöklaanissa on edelleen terässä oleva klaaninvanhin Kultakotka

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Seuranhaku hahmoilleni on auki

Lepää rauhassa Tähtikorva.
Näytä käyttäjän tiedot
Tähtisumu
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ei minua saa kiusata! //Vedethe tänne//   Ti Heinä 21, 2015 10:12 pm

Valoilmiöt nyökkäsi ja hyppäsi pystyyn. Naaras lähti juoksemaan kohti yli juoksua. Hän kuuli pennun ulottaa ja hän katsoi veteen. Virta ripottele pientä pentua ja naaras otti vauhtia ja loikkasi veteen. Hän nappasi pennun hampaisiin ja koitti halata virtaa vastaan.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Näytä käyttäjän tiedot
Vedethe
Soturi

Viestien lukumäärä : 306
Ikä : 17

ViestiAihe: Vs: Ei minua saa kiusata! //Vedethe tänne//   Ke Heinä 22, 2015 3:14 am

Räsykorva syöksyi Valosilmän avuksi ja auttoi tätä vetämään pennun rantaan. Virta oli vuolas ja tempoi hänen turkkiaan voimakkaasti, mutta vahvoin vedoin hän sai hilattua itseään eteenpäin. Onneksi joki oli matala, eikä heidän tarvinnut uida kuin hetken ennen kuin tassut koskivat taas pohjaa. Myös Meriklaanilaiset olivat huomanneet kissojen räpiköinnin vedessä ja juosseet paikalle katselemaan, josko he tarvitsivat apua. Kaksikko näytti kuitenkin pärjäävän hyvin, joten he etsivät joesta matalamman kohdan ja ylittivät sen siitä nopeasti tullakseen vastaan rannalle.

Tuliklaanin lojaali soturi Hallamarja sekä Valoklaanin kylmäsydäminen ja kaksi persoonaa omaava Pimeyden Metsän sätkynukke-soturi Räsykorva. Porukkaa pitää kauhussa Pimeyden metsän kuolleista palannut paholainen Routatassu.

Kissojani saa vapaasti piirtää, kunhan ilmoittaa minulle valmiista kuvasta :)
Näytä käyttäjän tiedot https://instagram.com/vedethe/
Tähtisumu
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ei minua saa kiusata! //Vedethe tänne//   Ma Heinä 27, 2015 6:32 am

Valosilmä oli kolhiutunut muutamiin kiviin ja vedessä oli hieman verta, mutta naaras piti edelleen pennun veden pinnalla. Hän nielaisi aimo annoksen vettä, mutta ei voinut yskiä muuten pentu olisi tippunut virtaan. "Saatko ponnistetuksi itsesi pohjasta rannalle?" Naaras maukaisi hampaittensa välistä ja koitti tarrautua kynsillään pohjaan..

Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Ei minua saa kiusata! //Vedethe tänne//   

Ei minua saa kiusata! //Vedethe tänne//
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nelituuli :: Yhteiset pelialueet :: Laventeliniitty-