Villeintä verbaaliviiksien väpätystä

PääsivuPääsivu  KalenteriKalenteri  FAQFAQ  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Jaa | 

Olen vapaa tekemään mitä mielin!

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
miurua
Soturi

Viestien lukumäärä : 310
Ikä : 1001

ViestiAihe: Olen vapaa tekemään mitä mielin!   Ke Toukokuu 27, 2015 3:35 am

Narripentu seisoi ylpeänä pentutarhan ulkopuolella. Vapuas, nyt hän oli päässyt ulos! Hänen ympärillään oltiin hössötetty niin kauan, eihän kolli ollut ehtinyt kuin vain kiertämään leirin. Tänään hän aikoi tehdä jotain suurempaa, jotain isompaa! Jykevä pentu tepasteli soturien pesän ulkopuolelle. Siellä hän ei ollut vielä käynyt. Aurinko oli vasta nousemassa, pentutarhassa kaikki olivat tuntuneet nukkuvan. Kukaan ei ollut vielä hereillä. Tai niin Narripentu uskoi.
Vaalea kissa hiipi sisään soturien pesään ja silmäili sotureita uteliaana. Paljon kissoja! Hän otti vauhtia ja hyppäsi, suoraan valkoisen kissan päälle. "Kuole senkin yöklaanilainen!" pentu huusi ja kävi soturin hännän kimppuun.
Lumoturkki rääkäisi ja kääntyi hädissään ympärilleen. "Irti!" kissa huusi hädissään. Miltei koko joukkio sotureita oli herännyt.
Narripentu suorastaan häkeltyi. "Anteeksi..." hän mutisi ja juoksi ulos. Kukaan ei onneksi näkynyt tulleen vielä ulos. Soturit kuitenkin tulisivat pian...
Pentu juoksi korvat luimussa ja säikähtäneenä pentutarhan eteen. "Kumpa joku leikkisi kanssani..." hän marisi ja meni makuulleen.

Jos en ole pitkään aikaan vastannut johonkin peliin, voit kysyä muistinko kyseistä peliä. Koska nykyinen pelimäärä tuntuu vähältä, niin olen varmasti unohtanut jotain mutta en muista mitä...
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Tamu
Oppilas

Viestien lukumäärä : 164

ViestiAihe: Vs: Olen vapaa tekemään mitä mielin!   Ke Toukokuu 27, 2015 4:24 am

Juovaselkäinen pentu heräsi vieressään liikahtelevan kissan liikkeisiin. Mitä nyt, eihän aurinko ole vielä edes noussut! hän ajatteli, mutta oli liian uninen maristakseen sen ääneen. Toista jäänsinistä silmäänsä raottaessaan Juovapentu huomasi hopeanharmaan hännänpään katoavan ulos. Narripentu? Vaiko Baskeripentu? Ehei, pikainen tarkistus kertoi että Baskeripentu nukkui yhä heidän emonsa vieressä. Narripentu siis. Mitä ihmettä veli teki ulkona tähän aikaan ja vieläpä yksin? Leirin toiselta puolen kantautuva rääkäisy sai viimeisetkin unenrippeet karisemaan. "Et kyllä takuulla pidä hauskaa ilman minua", hän mutisi kammeten itsensä seisaalleen. Kolli hiippaili korvat uteliaasti höröllä kurkistamaan ulos pentutarhan suojasta. Juuri parahiksi ehtiäkseen nähdä rotevan pennun käyvän makuulle ja mutisevan jotain leikkimisestä. ”Sehän passaa”, Juovapentu kuiskasi itselleen jännittäen takajalkansa hyppyyn. ”Sitä saa mitä tilaa”, hän kiljaisi riemuissaan loikatessaan itseään kookkaamman Narripennun niskaan ja yrittäessään painaa tätä maata vasten.

sekä omissa oloissaan viihtyvä Raetassu Yöklaanista

Seuranhakuni
Jos minua ei kuulu vastailemaan peleihin, niin muistathan ensin katsastaa poissaoloni
Näytä käyttäjän tiedot
miurua
Soturi

ViestiAihe: Vs: Olen vapaa tekemään mitä mielin!   Ke Toukokuu 27, 2015 5:18 am

Narripentu päätti seuraavaksi lähteä herättämään kaikki muutkin, tietenkin ryntäämällä sisään ja huutamalla, mutta tutunkuuloinen ääni keskeytti hänen ajattelunsa. "Aah!" kissa karjui ja yritti nähdä missä Juovapentu piileksi. Yllätyksenä hänelle tuli että toinen oli ilmassa ja vieläpä kohta hänen niskassaan. Juovapennun onnistui painaa pentu maahan, mutta Tarzan-huutoja karjuen Narripentu yritti ponnistaa ylös. Kolli suuntasi omat, jäänsiniset silmänsä Juovapentuun.
"Saat maksaa!" hän karjui jälleen ja kävi hyökkäykseen kynnet piilossa ja tassut ojossa. Kissa yritti painaa veljensä vuorostaan maahan.
"Juovapentu, mennään seikkailemaan!" Kolli virnisti. "Mennään ulos!" Pennunrääpäle silmäili leirin uloskäyntiä vakavana. Kukaan ei varmaankaan huomaisi kahta pientä pentua livistämässä ulos. Eihän? Narripentu päästäisi Juovapennun tässä vaiheessa pois otteestaan, mikäli olisi onnistunut hyökkäyksessään alunperinkin.

Jos en ole pitkään aikaan vastannut johonkin peliin, voit kysyä muistinko kyseistä peliä. Koska nykyinen pelimäärä tuntuu vähältä, niin olen varmasti unohtanut jotain mutta en muista mitä...
Näytä käyttäjän tiedot
Tamu
Oppilas

ViestiAihe: Vs: Olen vapaa tekemään mitä mielin!   Ke Toukokuu 27, 2015 11:02 am

Juovapentu hykersi tyytyväisenä saadessaan veljensä maahan. Hahaa, hän se sitten oli taisteluiden kingi! Kauaa ei onnistumisestaan haltioitunut pentu ehtinyt riemuita. Narripentu näet kävi villiin hyökkäykseen häntä kohden. Äkillisessä itsevarmuuden puuskassaan pienempi kolli ei aikonut väistää, vaan seisoi paikoillaan kuin kivi. Hänhän ei lähtisi pakoon, hyökkäys oli paras puolustus. Vain paria sekuntia myöhemmin Juovapentu huomasi makaavansa maassa, veli niskassaan. Rotevan Narripennun alta oli miltein mahdoton rimpuilla pois, sen hän joutui myöntämään. ”Plääh. Hyvä on, sä voitit”, valkea kissa murahti myrtynyttä esittäen, vaikka puhisikin tarmosta. Narripennun ehdotus sai hänen häntänsä ponnahtamaan pystyyn ja ilkikurisen kiillon ilmestymään sinisilmiin. Noin mahtavaa ideaa Juovapentu ei olisi itse edes saanut, vaikka olikin aikamoinen Einstein. ”Joo! Mutta me ei voida mennä pääsisäänkäynniltä, yövartiossa ollut soturi huomaisi. Pitää päästä ulos jotain muuta kautta”, kolli esitelmöi kuin paraskin strategi. Kun valkokirjava rikoskumppani päästi hänet viimein vapaaksi, Juovapentu pökkäsi tätä tassullaan toverillisesti lapaan. ”Valmiina lähtöön, sir?”

Seuranhakuni
Jos minua ei kuulu vastailemaan peleihin, niin muistathan ensin katsastaa poissaoloni
Näytä käyttäjän tiedot
miurua
Soturi

ViestiAihe: Vs: Olen vapaa tekemään mitä mielin!   To Toukokuu 28, 2015 2:35 am

Narripentu virnisteli Juovapennun jäätyä loukkuun. "Jippii!" pentu kiljaisi ja päästi toisesta irti. "Siitäs sait, kelmi!" hän naukui ja hymyili voitonriemuisesti. Hymy kuitenkin haihtui pian pois. "Harmi ettemme ole vielä oppilaita", Narripentu mumisi harmistuneena, "olisimme kaikista parhaimpia oppilaita." Hän ei kyllä ollut ehtinyt tapaamaan vielä yhden yhtäkään oppilasta, mutta varma pentu oli siitä että olisi parempi kuin yksikään muu. Mutta sitten hän piristyi taas. "Pääsisimmekö me muurin läpi?" Tuskin. Ainakin saisivat piikkejä turkkinsa täyteen. Parantajalla olisi tassut täynnä työtä sen jälkeen. Narripennun ilme muuttui mietteliääksi. "Olen valmis, rakas veli. Juostaan vain täyttä laukkaa sen vahdin ohi. Ei se meitä kiinni saa." Narripentu jännitti lihaksensa ja suuntasi katseensa leirin uloskäyntiin. "Kolme, kaksi, yksi, NYT!" hän karjui ja lähti pinkomaan pois leiristä. Hän oli kuitenkin, tai olisi, hitaampi kuin Juovapentu. Vielä ihan muurille asti kissa ei olllut vielä päässyt.

Näytä käyttäjän tiedot
Tamu
Oppilas

ViestiAihe: Vs: Olen vapaa tekemään mitä mielin!   Ke Kesä 03, 2015 6:18 am

”Jos alamme harjoitella soturintaitoja jo nyt, niin kuusikuisina meitä ei pysäytä enää mikään”, Juovapentu naukaisi silmät loistaen. Ja mikäpä olisi parempi tapa aloittaa harjoittelu, kuin tutkia leiriä ympäröivää metsää. Hän oli varma että tuleva mestari yllättyisi nähdessään miten taitava Juovapentu oppilasikään ehdittyään olisikaan. Ajatuksesta haltioituneena kolli ei kuullut mitä Narripentu sanoi. Vasta veljen 'nyt' sai Juovapennun havahtumaan mietteistään. Mitä nyt siis piti tehdä. Narripentu viiletti pää viidentenä tassuna muurin pääsisäänkäyntiä kohden. Tilanteen tasalle päästyään valkea pentu säntäsi perään, tuntien villiä riemua rinnassaan. Kohta, aivan kohta hän olisi ulkona. Juovapentu ohitti raskastekoisemman toverinsa tunnelin suulla ja loikki ulos hädin tuskin tukahduttaen riemun kiljaisun. Kirkas aamuaurinko ja naamaa vasten iskevät tuoksut melkein lamaannuttivat hänet niille tassunsijoilleen. Maailma avautui värien huumaannuttavana sekamelskana hänen edessään. Pentu kuitenkin tajusi että jos he eivät halunneet tulla passitetuiksi saman tien takaisin, olisi piilouduttava. Pää kaikesta uudesta pyörällä hän sinkosi lähimmän pensaan suojiin, Narripentua odottamaan. Pieni sydän tikitti nopeasti kuin kolibrin siivet, kun jännitys uudesta maailmasta iski vasten pienokaista. Missä se Narripentu viipyi?

Seuranhakuni
Näytä käyttäjän tiedot
miurua
Soturi

ViestiAihe: Vs: Olen vapaa tekemään mitä mielin!   Pe Kesä 05, 2015 5:47 am

Narripennun silmät loistivat kilpaa veljensä silmien kanssa. "Minä nimitän sinut sitten varapäällikökseni", hän maukaisi ja leikkimielisesti huitaisi toisen korvaa tassullaan. Kynnet piilossa, typerä leikki se muuten olisi. Kissat asettuivat lähtöasemiin, Juovapentu ajatuksissaan. Narripentu ehti jo ihmettelemään missä juovaselkäinen veli piileksi, mutta piankos toinen ohitti suuremman pennun. Kolli meinasi karjua jotain kostosta kuten edellisellä kerralla, sen tavan hän oli oppinut kuuntelemalla leirin ääniä korva kiinni seinässä, mutta pysytteli silti hiljaa. Ei kannattanut paljastua.
Hän juoksi ulos leiristä Juovapennun jälkeen. Hetken hämmentyneenä hän tähyili veljeään, mutta äänistä päätellen yövartiossa ollut soturi oli tulossa siihen suuntaan. Pentu viiletti nopeasti puskaan, ja nähdessään veljensä vaalea kissa kehräsi hiljaa. Soturi saapui hänen näkökenttäänsä ja hävisi siitä taas. "Mennään nopeasti! Mutta mihin suuntaan?" Narripentu kuiskutti kiivaasti ja syöksyi sitten ulos puskasta, kohti sitä maailmaa joka leirin ulkopuolella oli. Siellä oli paljon enemmän tuoksuja, niin paljon ettei Narripentu edes erottanut kaikkia. Puut olivat niin valtavia, pelottavia. Ne eivät kuitenkaan tuntuneet syövän pieniä kissoja, joten Narripentu rauhoittui hieman ja vilkaisi veljeään. Oli veli sitten puskassa tai vieressä. Tai takana. "Emo varmaan ilahtuisi jos toisimme hänelle hiiren", pentu maukaisi hiljaa ja teputti sitten kauemmas. Yövartion soturi oli väsynyt eikä ainakaan nyt huomannut kahta pentua leirin ulkopuolella. Mutta tilanne saattaisi muuttua.

Näytä käyttäjän tiedot
Tamu
Oppilas

ViestiAihe: Vs: Olen vapaa tekemään mitä mielin!   Su Kesä 07, 2015 3:36 am

Narripentu ilmestyi pusikkoon ja kyseli suunnasta. Tämän veli ei voinut kuin kohauttaa tiedottomana pörröisiä olkiaan. Mistäpä Juovapentu olisi moisen tiennyt, tämä oli hänen ensimmäinen kertansa leirin ulkopuolella eivätkä pennut edes saaneet olla täällä! Kookkaampi nuorisorikollinen pujahti ulos piilosta. Joko tämä oli keksinyt sopivan reitin tai sitten vain kyllästynyt pensaassa kyhjöttämiseen. Juovapentu seurasi perässä vilkuillen ympärilleen pelonsekaisen innon vallassa. Kaikki oli uutta ja ihmeellistä. Leiristä näkyi puita, mutta niiden juurella seisten ne näyttivät paljon, paljon isommilta. Pieni kolli suuressa maailmassa, se hän oli. Hän kiri veljensä kiinni juuri parahiksi kuullakseen vallan mainion idean. ”Joo! Emo on takuulla nälkäinen kunhan herää ja hirmuisen ylpeä meistä jos viemme hänelle aamupalaksi ihka ensimmäisen saaliimme”, Juovapentu suorastaan puhkui energiaa. Oli vain yksi pikku pulma. Mistä he tietäisivät mikä näistä tuoksuista oli hiiri? Olihan pentu toki leirissä hiiriä maistanutkin, mutta metsässä oli niin valtavasti uusia tuoksuja että ne sekoittuivat yhteen nipuksi, josta oli tosi hankala erotella yhtä hajua. Ainut minkä hän erotti oli Meriklaanin ominaistuoksu. ”Öh, tuota Narripentu. Haistatko tästä sekamelskasta hiirtä?” Juovapentu kysyi yhä ilmaa nuuhkien. Saattoihan olla että hänen veljellään oli tarkempi nenä, tai enemmän onnea etsinnöissä. Leiristä kantautui maukunaa kun keskusaukiolla jaettiin klaanilaisia partioihin. Heidän olisi toimittava nopeasti ennenkuin aamupartio lähtisi. Kolmesta kuuteen soturia ja oppilasta huomaisi takuulla karkuteille lähteneet koltiaiset, hehän norkoilivat aivan leirin nurkilla. Yövartion kissasta ei enää ollut onneksi haittaa, tämä näet pujahti sisään lunastaakseen ansaitut päiväunensa.

Seuranhakuni
Näytä käyttäjän tiedot
miurua
Soturi

ViestiAihe: Vs: Olen vapaa tekemään mitä mielin!   Ke Kesä 17, 2015 10:16 am

Narripennun silmät suorastaan säkenöivät entistä enemmän. "Niin ilahtuu, ja jos häneltä jää jotain jäljelle, Kipinäpentu saattaisi ilahtua!" Tai mikäli ei Kipinäpentu ehtisi, niin joku toinen pentutarhan asukki... Pentu tähyili ympärilleen innokkaana. Juovapentu kuitenkin iski faktan pöytään. Kuinka he hiiren löytäisivät? "En kai. Entä sinä?" hän vastasi hämillään ja lysähti istumaan. "Jos vaihdetaan suunnitelmaa? Metsästetään joku soturi, se voisi olla helpompi löytää. Ne ovat isoja ja värikkäitä. Hiiret ovat pieniä ja harmaanpunaisia." Mahtaisi Narripentu ihmetellä kun näkisi elävän hiiren jossa ei olisi vielä verta. Hohoo. "Ne varmaan tulevat kohta. Yllätetään yksi!" Suuret suunnitelmat. "Tai sitten voisimme käydä katsomassa tuoresaaliskasaa ja noukkia sieltä hiiren. Ei emo arvaa ettei me metsästetty itse", hän pohti vielä. Soturit olivat niin kovin suuria ja varmasti vaarallisiakin saaliita, vaikka tokihan Narripentu tiesi (luuli) että se ja sen veljet olivat kaikista parhaimpia.

Näytä käyttäjän tiedot
Tamu
Oppilas

ViestiAihe: Vs: Olen vapaa tekemään mitä mielin!   To Kesä 18, 2015 8:50 am

Aiemmin tarmoa puhkuneen seikkailijan ryhti lysähti, kun selvisi ettei Narripentukaan ollut selvillä hiirten olinpaikasta tai edes ominaishajusta. Tämä sai kuitenkin pian vallan nerokkaan suunnitelman. Tietenkin, miksei hän ollut sitä itse keksinyt! Soturit olivat suuria eivätkä takuulla yhtä lipeviä liikkeissään kuin saaliseläimet. Ja mitä suurempi saalis, sen ylpeämpi Kirkaskatse pojistaan olisi. Ei yksi soturi mahtaisi heille kahdelle mitään. Heillähän olisi ylivoimainen ylivoima, he he. ”Ei me hiirtä voida tuoresaaliskasasta ottaa. Sehän olisi jo kylmä ja siinä olisi jonkun soturin haju”, hän tajusi toisen toimintamallin heikon lenkin yllättävän nopeasti ja kertoi sen Narripennulle leukaansa pörröisellä tassullaan mietteliäästi hieroen. ”Kaadetaan yksi soturi kun niitä alkaa virrata tunnelista. Tarvitaan vain hyvä väijytyspaikka ja oikea ajoitus. Minä voin käyttää taisteluliikettä jonka isä opetti. Sen harjoittelu on vielä vähän vaiheessa, mutta eiköhän sillä nyt aina yhden soturin kellistä. Sitten viedään se emolle ja nautitaan yltäkylläisistä suosionosoituksista, sillä meidän saaliimme tulee olemaan suurin kenenkään pentutarhalaisen koskaan nappaama!” Juovapentu selitti asiantuntijan elkein. Ja taistelun asiantuntijahan hän olikin. Pieni kolli oli lähes joka päivä kiertänyt kissan luota toiselle ruinaamassa taistelutietoutta ja saanut Koivuturkin jopa opettamaan yhden aloittelijan liikkeen. Hän se vain oli niin fiksu! Niin ja tietysti myös Narripentu, jonka idea soturin kellistäminen alunperin oli.

Seuranhakuni
Näytä käyttäjän tiedot
miurua
Soturi

ViestiAihe: Vs: Olen vapaa tekemään mitä mielin!   Pe Kesä 19, 2015 5:22 am

Juovapentu tajusi nopeasti mikä oli vialla tuoresaaliin nappaamisessa kasasta. "Sitten kai meidän pitää napata joku soturi", hän kohautti olkiaan ja nyökkäsi. Soturi olisi varmasti merkittävä saalis. "Ei Kirkaskatse varmaankaan mitään soturia tahdo syödä", pentu epäili vielä vastahakoisena, vaikka suurin osa epäilyistä olikin kadonnut. Vilauksessa hän jo hymyilikin. "Minä en ole oppinut mitään taisteluliikkeitä, mutta olen kysellyt oppilailta miten he ovat saaneet metsästettyä myyriä. Ne näyttivät miten mennä vaanimisasentoon ja kertoivat muutakin mitä saalistukseen tarvitaan!" Narripentu selitti tohkeissaan. "Aion käyttää sitä! Tiesitkö, ettei metsästäessä saa huutaa? Jos huutaa, niin saalis karkaa!" hän jatkoi vielä ja kyyristyi näyttääkseen veljelleen oppimansa vaanimisasennon. Näyttäminen kuitenkin keskeytyi, kun Narripentu nousi äkkisää. "Meidän täytyy löytää äkkiä vaanimispaikka. Joku josta hajumme ei mene saaliin luokse, koska sitten se tajuaa että olemme vaanimassa sitä." Lisää tietoa jota pentu oli kerännyt mankumalla.

Näytä käyttäjän tiedot
Tamu
Oppilas

ViestiAihe: Vs: Olen vapaa tekemään mitä mielin!   Ma Kesä 22, 2015 6:26 am

Juovapentua hymyilytti kun veli epäili sitä halusiko emo syödä soturin. Eihän ideana nyt ollut opettaa Kirkaskatseelle kannibalismia, ehei. Mutta hieno lahja soturi olisi siltikin, vaikkakin syömäkelvoton. Narripennun metsästysvinkit saivat valkean pennun huomion. Leirissä hän ei ollut oikein jaksanut innostua saalistusjutuista. Hän oli pitänyt sitä turhana tietona, mutta huomasi nyt että oli ollut pahemman kerran väärässä. Siispä utelias karkulainen pisti veljen sanat visusti mieleensä. Ai ettei saanut huutaa? Ja kun Juovapentu oli aikonut rääkäistä jonkun oikein komean ja tilanteeseen sopivan hyökkäyshuudon tunnelman kohottajaksi. No, perustelut kuulostivat järkeviltä, joten kaipa taisteluhuudot olisi jätettävä myöhemmäksi. ”Käytetäänkö kynsiä vai ei?” kolli kysyi etsiessään samalla Narripennun ehdottamaa vaanimispaikkaa. Eihän hän halunnut heidän uhrikseen joutuvaa soturiparkaa satuttaa, mutta tosiasia oli että sekä saalistuksessa että taisteluissa kuului käyttää kynsiään. Olisiko siis ystävällisyyden nimissä luovuttava siitä vaiheesta, vai hoidettava homma pilkun tarkkaan niin kuin kuului? Siinä moraalista kysymystä pohtiessaan osui Juovapennun sininen katse leirin sisäänkäynnin lähellä olevaan kiveen, joka olisi tarpeeksi suuri näkösuojaksi heille kahdelle. ”Hei onko tuo hyvä? Kulkeutuuko hajumme siitä saaliin kuonoon?” hän kysyi innoissaan osoittaen kiveä käpälällään.

Seuranhakuni
Näytä käyttäjän tiedot
miurua
Soturi

ViestiAihe: Vs: Olen vapaa tekemään mitä mielin!   Ke Kesä 24, 2015 5:08 am

Narripentu kohautti olkiaan. "Kerta emo ei aio sitä syödä, niin ruokaahan ei saa heittää hukkaan?" Hienosti pentua oltiin yritetty kasvattaa kunnon kissaksi. Hän pyöriskeli paikoillaan jännittyneenä. "Jos emme tappaisi sitä? Päällikkö ei varmaankaan tykkää siitä että tapamme sen soturin." Tuskin kukaan siitä pitäisi. Joo. Pennunpalleroiset saisivat tosiaan arvostusta muilta pentutarhan asukeilta, kunhan ne kuulisivat kuinka kaksikko oli metsästänyt oikean soturin! "Jos se huutaa "au!", ei käytetä, jos ei huuda niin käytetään", Narripentu pohti ääneen. Juovapentu ehti hoksaamaan vaanimispaikan. "Luulen niin. Mennään!" kolli huudahti ja lähti juoksemaan kiitolaukkaa kiven taakse.

//Lyhytt... Anteeksi!//

Näytä käyttäjän tiedot
Tamu
Oppilas

ViestiAihe: Vs: Olen vapaa tekemään mitä mielin!   To Kesä 25, 2015 4:31 am

// Kaikilla tulee välillä vähän lyhempiäkin. Eli eipä mitään

Oli tutkittu fakta että saalistuksessa kuului kynsien käytön lisäksi myös tappaa. Narripennulla oli kuitenkin hyvät perustelut sille miksi se ei olisi viisasta. Eiväthän he nyt päällikön vihoja halunneet, vaan Kirkaskatseen ja muiden pentujen ihailun. ”Okei, ei tapeta. Painetaan se vain maahan ja sanotaan että sen täytyy seurata meitä tai se saa katua!” Juovapentu päätti tapauksen käsittelyn virneeseen ja ampaisi veljen perään. Hän asettui Narripennun viereen kiven taakse ja kurkki sen rosoisen reunan toiselle puolen. Enää olisi odotettava että saalis saapuisi paikalle.

Pitkä häntä värisi odotuksen tuomasta jännityksestä. Viimein tunnelista putkahti kissa, joka kulki pahaa aavistamatta aivan heidän piilonsa edestä. Haju ei ilmeisesti ollut kulkeutunut kissalle, sillä tämä ei huomannut pentuja ennen kuin oli jo liian myöhäistä. Juovapentu ei edes vaivautunut katsomaan kuka klaanitovereista se oli. Hän vain loikkasi ilmaan suorittaakseen Koivuturkilta oppimansa erittäin yksikertaisen liikkeen: ilmalento uhria kohti ja juuri oikealla hetkellä läpsäys päälaelle kynnet piilossa. ”Mitäh!?” kuului kissan suusta iskun mennessä perille. Siis 'mitäh', ei 'au'. Kuten oli sovittu olisi kynnet nyt sallittu, uhri ei näet ollut sanonut 'au'. Saalis oli jo joutunut hyökkäyksen kohteeksi, joten pentu arveli huutamisen olevan sallittua. Juovapentu kapusi kuin rasvattu salama kissan niskaan ja puri sitä korvasta etsien samalla Narripentua katseellaan ja rääkäisi: ”Tästä saat saalis. Antaudu hiirenpapana-roisto tai päiväsi ovat luetut!”

Seuranhakuni
Näytä käyttäjän tiedot
miurua
Soturi

ViestiAihe: Vs: Olen vapaa tekemään mitä mielin!   To Kesä 25, 2015 6:52 am

Pennunpallerot siis päättivät etteivät he tappaisi saalistaan. Narripentu myhäili niiden suunnitelmalle mutta hiljeni lopulta kiven takana. Veljeään matkien hän nousi mangustimaisesti seisomaan tai istumaan ja kurkisti kiven yli.
Hetken kuluttua saapui uhri. Juovapentu hyökkäsi ensimmäisenä, Narripentu kiersi kiven ja asettui vaanimisasentoon. Soturin sanottua sanansa liukuivat kollin kynnet esille ja hän takertui soturin kylkeen kun ei muualle yltänyt. "Kuoole!" Narripentukin räyhäsi ja kiipesi soturin kylkeä pitkin selkään asti. "Haa!" hän huudahti vielä päästessään ylös asti. "Antaudu jos et halua kuolla!" Narripennun kynnet upposivat lihaan kun hän yritti pysyä rimpuilevan soturin selässä.
"Apua, rotat tappavat minut!" Soturin huuto oli saanut aikaan vipinää leirissä, mutta kukaan ei vielä ollut tullut paikalle. Hätääntynyt kissa ei tainnut ajatella sitä faktaa ettei hän itse ymmärtäisi rottia.
Narripentu tipahti alemmas mutta sai hampaillaan otteen uhrin jalasta. "Mewe leiwiin!" hän komensi vaimeasti ja soturi lähti vaivalloisesti raahautumaan leiriin. Narripentu saattoi jo irrottaa otteensa ja ruveta vain huiskimaan satunnaisesti kynsillään. Pikkuhiljaa ne alkoivat päästä leiriin asti.

Näytä käyttäjän tiedot
Tamu
Oppilas

ViestiAihe: Vs: Olen vapaa tekemään mitä mielin!   Pe Kesä 26, 2015 1:42 am

Yhteistyössä oli voimaa, totta vie! Jos keneltä tahansa järkevältä soturilta olisi kysytty: voiko kaksi pientä pennunpalleroa voittaa yhden koulutetun soturin, olisi vastaus ollut kutakuinkin: ei tietenkään. Mutta tämän selvästi pakokauhuisen soturiyksilön selässä keikkuvat valkokirjavat penikat tekivät historiaa. Narripennun käsky oli saanut soturin tottelemaan kuin paraskin orja. Siinä vasta olikin hauska ajatus. Alistettu soturi palvelemassa Juovapentua ja Narripentua, alta parikuisia märkäkorvia. Juovapentu ei kuitenkaan ehtinyt viipymään haavekuvassaan kovin pitkään, sillä pennunnäkökulmasta valtavan kissan päällä pysyminen oli täyttä työtä. Pian Narripennun tipahtamisen jälkeen hänkin alkoi luiskahdella ja putosi parin sekunnin kuluttua kokonaan. Pieni kolli syöksähteli ympäriinsä soturin takana huitoen vähän väliä kynsillään, jotta saisi leiriin pakotettuun kissaan lisää liikettä. Soturi saapui aukiolle pelosta täristen ja turkki täynnä pikkiriikkisiä pintanaarmuja, sekä pienet hampaanjäljet korvassa. Mitään sen vakavampaa ei soturinmetsästyksessä ollut uhrille tapahtunut, mutta tämä piti silti katseensa varpaissaan kuin pahemmankin löylytyksen saanut. ”Ro-ro-rotat hyökkäsivät. Niitä o-oli ainakin kaksikymmentä”, soturi vinkui. Lähdössä olevan aamupartion ja muiden leirin kissojen ilmeet olivat näkemisen arvoisia, ja ne muuttuivat vieläkin kummallisemmiksi soturin takaa astuvan Juovapennun rykäistessä ja ilmoittaessa parhaalla kuuluttujan äänellään: ”Halojaa, testi yy kaa. Kuuleeko Kirkaskatse? Kirkaskatse, poikasi Juovatähti ja Narritähti ovat metsästäneet sinulle soturin ja se on noudettavissa pääaukiolta!”

Seuranhakuni
Näytä käyttäjän tiedot
balineesii
Klaaninvanhin

Viestien lukumäärä : 1389
Ikä : 14

ViestiAihe: Vs: Olen vapaa tekemään mitä mielin!   La Kesä 27, 2015 7:04 am

//Noh noh, tässä olen.//

Kirkaskatse katseli ympärilleen huolstuneena. Kaksi hänen pennuistaan olivat tyystin kadonneet. Leirissä ainakin tuntui olevan jotakin hälinää joka ei voinut tarkoittaa muuta kuin pentujen kyseiselle alueelle ryntäämistä. Naaras näki kaikkien sotureiden ja muidenkin kissoilla tyrmistyneitä katseita. Mitä ne kakarat olivat tehneet? Pian Kirkaskatse kuuli sen. Juova- ja Narripentuhan ne siellä olivat mellastaneet. Naaras rynnisti pentujensa luokse katsoen soturia jota pennut olivat raadelleet. Kirkaskatse ei halunnut olla pennuilleen ilkeä ja tyytyi sanomaan: "Olettepa te taitavia. Tuleeko metsästäjät nyt päiväunille?"

Näytä käyttäjän tiedot
miurua
Soturi

ViestiAihe: Vs: Olen vapaa tekemään mitä mielin!   Ke Heinä 15, 2015 10:48 pm

//Yhyy... Tulen myöhässä kun en huomannut vastaustasi. :( //

Narripentu siirtyi kiipeämään soturin kylkeä pitkin takaisin selkään. Sieltä hän tähyili vaaleaa emoaan joka saapuikin sitten. "Kirkaskatse, Kirkaskatse, leirin ulkopuolella on valtavasti maailmaa! Se on suurempi kuin leiri!" hän kiljui ja loikkasi maahan ja siitä juoksi Kirkaskatseen luokse. Narripentu kehräsi, kunnes tajusi mitä naaras oli sanonut.
"En mene nukkumaan, en taatusti!" hän jatkoi kiljumistaan. "Paitsi jos kerrot jonkin tarinan", hän jatkoi vaimeammin. Vaikka pentu olisi halunnut olla hyvin pirteä ja väsymätön, hän huomasi olevansa jo uninen. Uhmakkaasti hän piteli silmiään pakolla auki, vaikka ne olisivat mielellään vajonneet kiinni.

"Voitko sinä näyttää meille koko metsän vaikka huomenna? Tahdon nähdä mäyrän!"

Viimeinen muokkaaja, miurua pvm Ma Heinä 27, 2015 9:45 pm, muokattu 2 kertaa
Näytä käyttäjän tiedot
Tamu
Oppilas

ViestiAihe: Vs: Olen vapaa tekemään mitä mielin!   To Heinä 16, 2015 7:11 am

Valkea rinta rottingilla Juovapentu kuunteli emonsa kehuja. Lahja oli selvästi vaikuttanut toivotulla tavalla, Kirkaskatse tuntui pitäneen siitä. Vaikka kukapa nyt ei pitäisi ikiomasta soturista? Kirkaskatseella oli niitä nyt kokonaista kolme: hän, Narripentu ja pienokaisten hyökkäyksen uhriksi joutunut, joka oli viimein lopettanut tärinänsä. Tai viisi, jos mukaan laskettiin vielä Kipinä- ja Baskeripentukin. Huh, kylläpä matikka oli rankkaa, pääkin alkoi tuntua raskaalta. Aivan heidän vierestään kuului jonkun soturin vakavaa nau´untaa: ”Ne rotat on häädettävä ennen kuin ne tulevat leiriin ja käyvät vielä muidenkin kimppuun. Tarvitsemme kunnon partion, jyrsijöitä on jäljistä päätellen useampi kuin vain muutama.” Kolli ei kuitenkaan kiinnittänyt siihen huomiota sillä Kirkaskatse oli juuri lausunut vallan shokeeraavan kysymyksen. Järkytys johtui suurimmaksi osaksi siitä että hän tajusi emon olevan oikeassa. Häntä tosiaankin väsytti. Metsästys oli ottanut voimille ja pienet pennut kaipasivat muutenkin unta. Mutta sitähän ei sopinut emolle myöntää. Narripentukaan ei näyttänyt tippaakaan uniselta. Eikä hän takuulla jäisi toiseksi veljelleen. Tarinoiden kertominen kuulosti kuitenkin loistavalta ajatukselta, ehkä niistä voisi oppiakin jotain. ”Sama, mutta haluan kuulla hirviöistä. Onko niitä oikeesti olemassa, vai onko ne vaan joku perätön myytti, jolla tyhmät soturit pelottelee meitä pentuja ja joiden avulla klaaninvanhimmat saavat lisäpotkua tarinoihinsa? Ja jos harjottelen tooosi kovasti voisiko musta tulla ensimmäinen klaanikissa joka voittaa hirviön taistelussa, voisiko?”

Seuranhakuni
Näytä käyttäjän tiedot
balineesii
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Olen vapaa tekemään mitä mielin!   To Elo 20, 2015 8:26 am

"Te tulette näkemään aivan koko tunnetun maailman kunhan hivenen kasvatte vaikka voisin ehkä teille jotakin isänne kanssa näyttääkkin ja Juovapentu, tietenkin kerron teille tarinan hirviöstä joka on vieläpä olemassa ja jos kasvatte oikein isoiksi ja kuuntelette mestarianne voitte yhdessä päihittää sen", Kirkaskatse kertoi hymyillen viittoen samalla pentuja kohti pentutarhaa. Mielessään hän kuitenkin kirjoitti tarinaa jonka pennuilleen kertoisi.

Näytä käyttäjän tiedot
miurua
Soturi

ViestiAihe: Vs: Olen vapaa tekemään mitä mielin!   Pe Elo 21, 2015 8:31 am

"Jippii! Tule Juovapentu, mennään!" Väsyneen oloinen Narripentu juoksi pentutarhaa kohti silmät lurpsahdellen kiinni. Hän asettui tarhan nurkkaan ja painoi silmänsä kiinni. Soturia metsästäessä oli tullut väsymys. Kolli avasi silmänsä ja yritti pysytellä valveilla sen verran että ehtisi kuulla tarinan hirviöstä.

Näytä käyttäjän tiedot
Tamu
Oppilas

ViestiAihe: Vs: Olen vapaa tekemään mitä mielin!   Su Elo 23, 2015 4:27 am

Juovapentu kehräsi tyytyväisenä. Emo uskoi heidän päihittävän hirviön, ihan niin kuin he olivat tehneet soturillekin. Kunhan he kasvaisivat. Valkokirjava kolli oli kuullut siitä niin monta kertaa niin lyhyen ajan sisällä, ettei enää jaksanut ottaa heidän kokonsa vähättelystä hernettä nenäänsä. Sitä paitsi kaikki sanoivat heidän kasvavan nopeammin kuin he huomasivatkaan, joten kai se sitten oli niin. Ja sitä odotellessa ehtisi hioa liikkeitään, ihan kuten oppilaat tekivät. ”Joo, mennään!” Juovapentu hihkaisi innoissaan, vaikka yleensä niin kirkkaassa pennunäänessä olikin uupunut alavire. Hän kiirehti veljensä perään viittoen Kirkaskatsetta seuraamaan ja tunki nurkkaa kohden asettuakseen makuulle Narripennun lämmintä kylkeä vasten.

Seuranhakuni
Näytä käyttäjän tiedot
balineesii
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Olen vapaa tekemään mitä mielin!   La Syys 05, 2015 8:46 am

Kirkaskatse tassutteli verkkaisesti pentujensa perässä onnellinen hymy huulillaan. Voi kuinka onnellinen olenkaan kun minulla on heidät. Naaras huokaisi onnellisen astuen pentutarhaan sisälle. "Olipa kerran meriklaanilainen joka hairahti väärälle tielle muuttuen vaarallisemmaksi kuin kukaan olisi voinut uskoa. Tuon meriklaanilaisen nimi oli Beigesulka. Vaikka hän ulkoisesti saattaa näyttää kissalta, riehuu hänen sisällään hirviö joka on valmis tappamaan kenet tahansa. Sen silmissä leimuaa vihreät liekit ja kynsien iskut tekevät viiltoja kiviin. Jos haistat joskus jotakin imelää ja kuulet karmivaa kikatusta, on hän aivan lähelläsi. Silloin juokse", Kirkaskatse sanoi loikaten lähemmäs pentujaan kuiskaten: "Tai sinut tavataan pian tähtiklaanin mailla." Kirkaskatse nousi seisomaan sanoen pennuilleen: "Sellainen kissa on oikeasti olemassa, mutta uskon, että te pystytte yhdessä kukistamaan sen hirviön."

//Aika pelottava iltasatu ennuilla. :O//

Näytä käyttäjän tiedot
miurua
Soturi

ViestiAihe: Vs: Olen vapaa tekemään mitä mielin!   Su Syys 06, 2015 12:03 am

Narripentu hätkähti kuullessaan tarinan. "Mikä on imelä?" Hän kysyi, koska kysely oli hauskaa ja vaikka hänen silmänsä olivat jälleen sulkeutumassa. Pentu venytteli kunnolla ja haukotteli niin että pienet valkoiset hampaat näkyivät. Voisivatko hän ja Juovapentu joskus oikeasti voittaa moisen hirviön?
Valkokirjava pentu sulki silmänsä ja yritti asettua mukavammin nukkumaan. Aina kuitenkin löytyi jokin hiekanjyvä joka oli onnistunut luikertelemaan makuualustojen päälle, tai jonkun viikset kutittamassa niskaa, olihan pentutarha melkoisen täynnä pentuja nyt. Lopulta hän kuitenkin löysi mukavan asennon jossa hän samalla pystyi välttelemään kaikkea mikä häntä häiritsi, ja sulki silmänsä nukkuakseen. Hetken kuluttua Narripentu uinui jo, vaikka vihreät silmät ja kikatus tuntuivat seuraavan häntä kaikkialle minne hän unessaan kävelikin.

//Jep :O Kiitos pelistä!//

Näytä käyttäjän tiedot
Tamu
Oppilas

ViestiAihe: Vs: Olen vapaa tekemään mitä mielin!   Ti Syys 08, 2015 10:21 am

Juovapentu tassutti muutaman kierroksen ympäri samaan tapaan kuin kaksijalkojen koirat ja kiertyi sitten kerälle. Tarinan alkaessa hän veti pitkän häntänsä kuononsa päälle ja kurkki emoaan sen pörröisten karvojen takaa. Nuori kolli päätti pistää tuon hurjan kissan tuntomerkit muistiinsa. Hän ei halunnut törmätä sellaiseen kissaan, jonka kynnet jättivät jälkensä kiveenkin. Ei ainakaan vielä. Ehkä sitten kun hänen mestarinsa, kuka se sitten ikinä tulisikaan olemaan, olisi opettanut hänelle miten sellainen peto rökitetään. Ehkäpä klaaninvanhimmat tietäisivät jotain Beigesulasta, heiltä pitäisi kysyä heti seuraavana aamuna. Emo oli kuitenkin sitä mieltä että hän voisi yhdessä Narripennun kanssa voittaa sen kissan, joten mistään yliluonnollisesta kammotuksesta ei voinut olla kyse. He olivat voittaneet jo soturin, joten kyllä he vielä sen Beigesulankin hoitelisivat. Niihin mietteisiin Kirkaskatseen lempeä ääni hänet tuuditti.

//Kiitokset myös sulle, ja tietenkin baltsulle

Seuranhakuni
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Olen vapaa tekemään mitä mielin!   

Olen vapaa tekemään mitä mielin!
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Mitä haluaisit saada just nyt!
» Mitä käytit viimeksi?
» Mitä ostit viimeksi?
» Mitä touhusit viimeksi?
» mitä hävitit viimeksi?

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa