Villeintä verbaaliviiksien väpätystä

PääsivuPääsivu  KalenteriKalenteri  FAQFAQ  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Jaa | 

Ethän sä satuta mua?

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Nomi
Klaaninvanhin

Viestien lukumäärä : 1834

ViestiAihe: Vs: Ethän sä satuta mua?   Su Toukokuu 24, 2015 12:48 am

Tuiskusydän naurahti varsin lempeästi, kun Varjotassu alkoi loikkimaan ympäriinsä. Selvästikkin erittäin innostuneena siitä, että oppisi linnustamaan. Tai ainakin soturi yrittäisi toiselle asian jotenkin opettaa, eihän häneltä nimittäin löytynyt aiempaa kokemusta siitä, että hänen täytyisi jotakin muille opettaa. Harmaaturkki mietti mitä oikein vastaisi Varjotassulle, kun tuo kysyi häneltä mitä saalistetuille susille oikein tehtiin. Suoraan sanoen ei Tuiskusydän ollut aivan varma, mutta vahvasti hän uskoi, että niitä ei syöty muun tuoresaaliin mukana.
"En ole aivan varma, mutta uskon, että niitä ei ainakaan syödä. Tai voinhan olla väärässäkin, mutta luulen, että ne haudataan jonnekkin leirin lähettyville. Ainakin niiden saalistajista puhutaan aivan varmasti ja klaaninvanhimmat kertovat tarinoita tälläisistä tapahtumista pennuille." naaras vastasi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://www.wattpad.com/user/Nomisir
balineesii
Klaaninvanhin

Viestien lukumäärä : 1389
Ikä : 14

ViestiAihe: Vs: Ethän sä satuta mua?   Su Toukokuu 24, 2015 12:57 am

Varjotassun mieliala hivenen laski. Oltiinko hänen metsästämänsä susi haudattu jonnekkin klaanin maa kerrosten alle. Yhyy. Ei kivaa. "Minun ensimmäinen saaliini. Haudattu jonnekkin mudan tai mullan alle. Voi minua raukkaa", Varjotassu voivotteli vaikka tiesikin vallan hyvin Tuiskusydämen olevan läsnä ja arvatenkin ihmettelevän.

[Loistesilmä]-[Kirkaskatse]-[Öljytassu]-[Juè]-[Quokkaloikka]. O.O"

I love balineeses!
Näytä käyttäjän tiedot
Nomi
Klaaninvanhin

Ikä : 19

ViestiAihe: Vs: Ethän sä satuta mua?   Su Toukokuu 24, 2015 2:24 am

Tuiskusydän kauhistui, kun Varjotassu alkoi voivottelemaan jotakin hänen saalistamastaan sudesta. Mitä, oliko toinen todella surmannut suden! Ja hän idiootti oli mennyt puhumaan tällä tavalla, ei hyvä. Hänen olisi pitänyt miettiä tarkemmin sanojaa, nyt hänen takiaan Varjotassu oli surullinen.
"Älä masennu, sinustahan tulee tämän myötä suuri sankari. En ole aiemmin kuullut kenenkään muun surmanneen sutta, enkä ole edes sellaista nähnyt." naaras sanoi ja toivoi pystyvänsä edes jotenkin lohduttamaan oppilasta, hän ei tahdo nähdä toista surullisena. Joten hän varmasti tekisi kaikkensa, jotta Varjotassun kasvoilla olisi taas suloinen hymy.

Nomin mukana kulkevat Yöklaanin hyväsydäminen soturi Tuiskusydän, Meriklaanin arkajalkainen soturi Äänetönaskel, Valoklaanin yrmeä varapäällikkö Aavesilmä, Tuliklaanin iloinen oppilas Pesukarhutassu ja rennohko luopio Korpi

Linkkejä
Seuranhaku
Tietoa minusta
balineesii
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ethän sä satuta mua?   Su Toukokuu 24, 2015 3:09 am

Varjotassu hymähti hieman. Hän oli kauniisti jättänyt mainitsematta, että susi jonka hän oli tappanut, oli ollut valmiiksi puolikuollut a kipeä ja vanha ja vaikka mitä. "No mutta mennäänkö linnustamaan?" Varjotassu kysyi intoa pursuten.

I love balineeses!
Näytä käyttäjän tiedot
Nomi
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ethän sä satuta mua?   Su Toukokuu 24, 2015 6:23 am

Tuiskusydän ilahtui suuresti siitä, kuinka nopeasti Varjotassu sai mielialansa takaisin iloisen puolelle. Ellei toinen sitten todella hyvin osannut piilottaa suruaan, mutta tuskin oppilas niin tekisi.
"Mennään toki." soturi vastasi nyökäten samalla. Lintujen ääntely oli hiljentynyt hieman siitä, mitä hän oli sen alunperin kuullut. Mutta luultavasti tämä mahdollinen lintuparvi oli vain vaihtanut paikkaansa.
"Meidän pitää lähestyä lintuja varsin hiljaa ja pysytellä pois niiden näköpiiristä, sillä ne ovat erittäin säikkyjä. Ja kannattaa aina yrittää hyökätä lintua kohti hyppäämällä sen yläpuolelle, niin silloin niiden ei ole niin helppo lentää pakoon." Tuiskusydän kertoi vielä, koska oli parempi kertoa muutama neuvo jo nyt. Sillä lintujen läheisyydessä puhuminen oli varsin riskialtista, sillä ei voinut koskaan olla varma milloin ne voisivat lähteä lentoon.

Nomin mukana kulkevat Yöklaanin hyväsydäminen soturi Tuiskusydän, Meriklaanin arkajalkainen soturi Äänetönaskel, Valoklaanin yrmeä varapäällikkö Aavesilmä, Tuliklaanin iloinen oppilas Pesukarhutassu ja rennohko luopio Korpi

Linkkejä
Seuranhaku
Tietoa minusta
balineesii
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ethän sä satuta mua?   To Toukokuu 28, 2015 8:52 am

Varjotassu lopetti hyppimisen kahden naaraan alkaessa kulkea nopeasti kohti lintuparvea. Pitäisi olla hiljaa. Varjotassu osasi arvata asian jo etukäteen. Pitää kulkea lintujen takaa. Sitä nuori naaras ei tiennyt. Pitäisi hypätä lintujen yläpuolelta. Jes. Hyppiminen oli kivaa. Varjotassu voisi käyttää hyppy taitojaan. Siksipä Varjotassu hiipi hiljaa kohti lintuparvea haluten yrittää linnun metsästystä.

I love balineeses!
Näytä käyttäjän tiedot
Nomi
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ethän sä satuta mua?   La Toukokuu 30, 2015 3:51 am

Tuiskusydän lähti hiipimään erittäin hiljaa ja varovasti sinne suuntaan, josta lintujen ääntely kantautui. Hän oli erittäin varma siitä, että kahdestaan he eiät voisi epäonnistua. Ellei jotakin varsin yllättävää tapahtuisi, mutta mitään merkkejä sellaisesta ei ainakaan vielä ollut ilmaantunut. Naaras nuuhkaisi ilmaa ja pystyi kertomaan itselleen, että lintuja olisi enemmän kuin kaksi. Tarkkaa lukumäärää hän ei pystyisi arvioimaan nyt, vasta, kun hän näkisi linnut niin sitten niiden lukumäärä olisi selvillä.
"Pysähdtään tuon ruohikon taakse." Tuiskusydän kuiskasi hiljaa ja osoitti hännällään sitten maastosta selkeästi erottuvaa korkeampaa ruohikkoa.

Linkkejä
Seuranhaku
Tietoa minusta
balineesii
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ethän sä satuta mua?   Ma Heinä 06, 2015 3:21 am

Varjotassu nyökkäsi hivenen kuullessaan Tuiskusydämen kommentin. Hän hiipi vallan vinoon päästen kokoajan lähemmäs korkeampaa ruoho mätästä. Naaras kipitti varpaillaan hiljaisesti pysähtyen ruohikon taakse piiloon sen varjoihin.

//Olen pahoillani mutta viestini on lyhyt//

I love balineeses!
Näytä käyttäjän tiedot
Nomi
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ethän sä satuta mua?   Ke Heinä 08, 2015 4:53 am

// Lyhyys ei haittaa minua ollenkaan.

Tuiskusydän pysähtyi paikoilleen ruohikon tarjoamaan varjoisaan suojaan, odottaen siinä Varjotassua. Harmaaturkki kurskisti varovasti ruohikon takaanta edessä päin olevia lintuja, niitä todellakin oli monta. Äkkiseltään laskettuna seitsemän, ja jokainen niistä nokki maata keskittyneenä. Kaikkia he eivät todellakaan voisi kiinni saada, mutta edes muutama olisi jo rikkaus klaanin tuoresaaliskasassa. Heidän pitäisi vain toimia nopeasti ennen kuin linnut heidät huomaisivat, siinä vaiheessa niitä olisi enään mahdoton kiinni saada. Ne pitäisi saada yllätettyä maanpinnalta, eikä lennosta.
"Lasken kolmeen ja sitten hyökkäämme." Tuiskusydän kuiskasi erittäin hiljaa, jotta linnut eivät vahingossakaan heitä kuulisi.
"1... 2... 3." naaras soturi laski edelleen hiljaisella äänellä ja hyppäsi lintuja kohden kolmosen kohdalla, toivoen Varjotassun olleen valmiina seuraamaan.

Linkkejä
Seuranhaku
Tietoa minusta
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Ethän sä satuta mua?   

Ethän sä satuta mua?
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa