Villeintä verbaaliviiksien väpätystä

PääsivuPääsivu  KalenteriKalenteri  FAQFAQ  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Jaa | 

Ethän sä satuta mua?

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
balineesii
Klaaninvanhin

Viestien lukumäärä : 1389
Ikä : 14

ViestiAihe: Ethän sä satuta mua?   To Toukokuu 07, 2015 6:44 am

(Nomi ja Tuiskusydän)

Varjotassu asteli yöklaanin reviirin rajalla katsoen ulkopuolista maailmaan silmät selällään. Maailma oli sitten aivan hirvittävän iso. Olisi ihmeellistä nähdä kaikki maailman kissat. Ainakin hänellä olisi mahdollisuus tavata ainakin kaikki yöklaanilaiset. Oppilas yritti kuitenkin etsiä saalista pimeäkorvesta.

//Lyhyt//

[Loistesilmä]-[Kirkaskatse]-[Öljytassu]-[Juè]-[Quokkaloikka]. O.O"

I love balineeses!
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Nomi
Klaaninvanhin

Viestien lukumäärä : 1834
Ikä : 19

ViestiAihe: Vs: Ethän sä satuta mua?   To Toukokuu 07, 2015 6:54 am

Tuiskusydän oli lähtenyt leiristä ja suunnannut kulkunsa kohti Pimeäkorpea. Hänellä ei ollut miään erikoista syytä käydä kyseisessä paikassa, paitsi olihan hänellä kaikenlaisia muistoja Pimeäkorpeen liittyen. Ehkäpä se siis voisi olla neitoisen syy. Nuori soturi asteli eteen päin ja katseli ympärillään olevaa luontoa, vaikka Pimeäkorpi ei niihin maailman kauneimpiin paikkoihin kuulunut, niin Tuiskusydän todellakin piti kyseisestä paikasta. Harmaaturkin kääntäessä katseensa kulkusuuntaansa, kohtasi hänen katseensa toisen kissan. Enempää miettimättä lähti Tuiskusydän kävelemään toista kohden, sillä naaras rakasti muiden seuraa.
"Hei, mitäs sinä täällä touhuat?" Tuiskusydän sanoi lempeästi hymyillen, kun pääsi lähemmäksi toista.

Nomin mukana kulkevat Yöklaanin hyväsydäminen soturi Tuiskusydän, Meriklaanin arkajalkainen soturi Äänetönaskel, Valoklaanin yrmeä varapäällikkö Aavesilmä, Tuliklaanin iloinen oppilas Pesukarhutassu ja rennohko luopio Korpi

Linkkejä
Seuranhaku
Tietoa minusta
Näytä käyttäjän tiedot http://www.wattpad.com/user/Nomisir
balineesii
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ethän sä satuta mua?   Pe Toukokuu 08, 2015 9:19 am

Varjotassu hivenen säpsähti kuultuaan kissan äänen, mutta rauhoittui tajutessaan tuon olevan yöklaanilainen. Hän kääntyi sanoen: "Minä tässä yritän vähän metsästää." Naaraan ääni oli melko hiljainen, mutta kuuluvissa silti. Kaipa hän vielä kohta hivenen kovemmalla äänelläkin puhuisi kunhan he ensin vähän tutustuisivat.

I love balineeses!
Näytä käyttäjän tiedot
Nomi
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ethän sä satuta mua?   Pe Toukokuu 08, 2015 10:03 am

Tuiskusydän katseli toista hymyillen ja päätteli toisen olevan vielä oppilas, ainakin sen kokoinen tämä yöklaanilainen oli.
"Voin auttaa sinua, jos vain huolit minut seuraasi?" naaras kysyi ystävällisesti, samalla katsellen toista. Päässään soturi yritti miettiä mahtoiko tietää toisen nimeä, mutta hän ei todellakaan valitettavasti sitä muistanut. Olihan se jollakin tavalla, jopa hieman noloa, että hän ei todellakaan muistanut toisen nimeä, vaikka he olivatkin samassa klaanissa.
"Minun on aivan pakko kysyä mikä on nimesi? En nimittäin sitä valitettavasti muista, vaikka olenkin sinut luultavasti leirissä usein nähnytkin." Tuiskusydän sanoi edelleen hymy kasvoillaan.

Nomin mukana kulkevat Yöklaanin hyväsydäminen soturi Tuiskusydän, Meriklaanin arkajalkainen soturi Äänetönaskel, Valoklaanin yrmeä varapäällikkö Aavesilmä, Tuliklaanin iloinen oppilas Pesukarhutassu ja rennohko luopio Korpi

Linkkejä
Seuranhaku
Tietoa minusta
balineesii
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ethän sä satuta mua?   Ma Toukokuu 11, 2015 8:34 am

Varjotassu hymyili vienosti naaraalle. Tuo ei luultavasti ollut uhka joten kaipa hän tässä tutustuakkin voisi. Varjotassua hivenen kuitenkn jännitti tuo hivenen tuntematon kissa jonka takia hän kuiskasi tuolle vastaukseksi: "Voithan sinä." Ruskea raitaista naarasta jännitti suuresti vanhemman naaraan seurassa. Ei hän itse kamalan usein tuntemattomia kissoja tavannut tai edes kissoja joita ei pelännyt. "Minä olen Varjotassu. Entä sinä?" Varjotassu puhutteli hivenen rohkenneena vaikka hänen äänensä värisi vielä.

I love balineeses!
Näytä käyttäjän tiedot
Nomi
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ethän sä satuta mua?   Ma Toukokuu 11, 2015 10:11 am

Tuiskusydän ei voinut olla huomaamatta, kuinka oppilas selvästikkin jännitti. Mutta hän ei viitsinyt mainita siitä, sillä uskoi sen vahvasti olevan vain ohi menevää. Aiavn varmasti toinen pian rentoutuisi, kun vain tajuaisi, että harmaaturkki ei mitään pahaa aikoisi. Oli ihanaa kuulla, että soturi saisi liittyä oppilaan seuraan metsästämään. Kahdestaan he varmasti saisivat, vaikka minkälaisia riistaeläimiä kiinni. Ja samalla he voisivat tutustua paremmin toisiinsa.
"Minä olen Tuiskusydän." naaras vastasi hymyillen, kun Varjotassu oli kertonut oman nimensä ja samalla kysynyt hänen nimeään.
"Oletko muuten ollut jo kauankin oppilaana, ja onko se ollut mukavaa?" soturi päätti kysyä, sillä ainahan häntä kiinnosti muiden kuulumiset. Etenkin, kun kyse oli oman klaanin kissasta.

Linkkejä
Seuranhaku
Tietoa minusta
balineesii
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ethän sä satuta mua?   To Toukokuu 14, 2015 3:53 am

Varjotassu tasoitti hivenen värisevät niskakarvansa päästäen itselleen vallan perinteisen, iloisen hymyn huulilleen. Tuo harmahtava naaras ei luultavasti aikonut satuttaa liki pennun ikäistä oppilasta. Vai aikoiko? Tuo kysymys nousi hänen pieneen ja vielä jännittyneeseen mieleensä. Toinen kyseli ikää, joten jos hän olisi liian vanha tuo varmaan hyökkäisi kimppuun. Sehän olisi vallan kamalaa, joten oppilas vastasi: "En minä kamalan kauaa ole oppilaana ollut ja on se kyllä kivaa." Varjotassu toivoi, että tuo riittäisi lepyttämään Tuiskusydämen jos tuo edes vihainen oli ollut.

I love balineeses!
Näytä käyttäjän tiedot
Nomi
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ethän sä satuta mua?   Pe Toukokuu 15, 2015 9:18 am

Tuiskusydän hymyili erittäin lempeästi, kun Varjotassu kertoi olleensa vasta hetken aikaa oppilaana. Oli ihanaa kuulla, että toinen oli nauttinut oppilaana olemisesta. Soturi oli itse nauttinut erittäin paljon omista oppilas ajoistaan nuorempana, melkein voisi sanoa niiden olleen parasta aikaa elämässä.
"Mukaava kuulla, että nautit oppilaana olemisesta." Tuiskusydän sanoi samalla lempeästi kehräten.
"Kuka on muuten mestarisi?" naaras kysyi äänessään suurta uteliaisuutta, häntä aina kiinnosti suuresti kuulla kuka oli kenenkin mestari. Tuiskusydän itse toivoi sitä, että saisi itselleen vielä joku päivä oman oppilaan, sellaista hänellä, kun ei vielä ollut.

Linkkejä
Seuranhaku
Tietoa minusta
balineesii
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ethän sä satuta mua?   La Toukokuu 16, 2015 3:51 am

Varjotassu hymyili Tuiskusysämelle (olihan se se). Varjotassun piti kuitenkin miettiä, mikä se hänen mestarinsa nimi oli. "Kaikuaskel. Mikä oli sinun mestarisi nimi?" Varjotassu päätti jatkaa keskustelua.

I love balineeses!
Näytä käyttäjän tiedot
Nomi
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ethän sä satuta mua?   La Toukokuu 16, 2015 6:00 am

Tuiskusydän hymähti huomatessaan Varjotassunkin kasvoilla hymyn. Naaras nyökkäsi, kun Varjotassu kertoi mestarinsa nimeksi Kaikuaskel. Ja kysyipä oppilas vielä kuka olikaan ollut aikoinaan Tuiskusydämen mestari.
"Itseasiassa minulla on ollut kaksi mestaria, ensiksi mestarinani toimi Aarnivalkea, joka itseasiassa oli isäni. Mutta hänen kuoltuaan mestarikseni siirtyi Pimeäturkki, jonka opissa vartuinkin sitten soturiksi." Tuiskusydän kertoi samalla hymyillen. Naaras todellakin arvosti kumpaakin mestarinaan toiminutta kissaa ja hän toivoi vielä joku päivä tapaavansa nämä kissat, kun hänen itsensä olisi aika siirtyä Tähtiklaaniin.

Linkkejä
Seuranhaku
Tietoa minusta
balineesii
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ethän sä satuta mua?   La Toukokuu 16, 2015 6:17 am

Varjotassu hymyili Tuiskusydämelle tunnistaessaan toisen tuon kissan mestarina toimineista kissoista. "Pimeäturkki oli minun isäni", nuori oppilas sanoi silmät säihkyen.

I love balineeses!
Näytä käyttäjän tiedot
Nomi
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ethän sä satuta mua?   Su Toukokuu 17, 2015 2:16 am

Tuiskusydän nyökkäsi samalla hymyillen, kun Varjotassu kertoi Pimeäturkin olevan oppilaan isä.
"Sinusta kasvaa sitten aivan varmasti yksi Yöklaanin parhaimmista sotureista, olen aivan varma siitä." naaras sanoi, pitäen edelleen hymyn kasvoillaan.

Linkkejä
Seuranhaku
Tietoa minusta
balineesii
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ethän sä satuta mua?   Su Toukokuu 17, 2015 5:44 am

Varjotassu hymyili Tuiskusydämelle. Tuo oli niin mukava ja tuntui todella tarkoittavan jokaista sanomaansa sanaa. Eli tuo naaras todella ajatteli sitä, että hänestä tulisi loisto soturi. Sen hän oli kyllä Kuutähdelle luvannut eikä kyllä mistään hinnasta pettäisi yöklaanin päälikköä. Varjotassu ei kuitenkaan saanut sanaa suustaan edes kiitoksen vertaa joten hän tyytyi hymyilemään Tuiskusydämelle.

I love balineeses!
Näytä käyttäjän tiedot
Nomi
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ethän sä satuta mua?   Su Toukokuu 17, 2015 7:44 am

Tuiskusydän hymyili huomatessaan, myös Varjotassun kasvoilla loistavan hymyn. Luultavasti toinen sillä tavoin viestitti kiitollisuuttaan, tai näin ainakin harmaaturkki päätteli.
"No alammeko metsästämään, vai onko sinulla mitään muuta mitä tahdot tehdä?" Tuiskusydän kysyi, sillä hän muisti mitä Varjotassu oli sanonut täällä tehneensä ennen kuin hän oli paikalle tullut.

Linkkejä
Seuranhaku
Tietoa minusta
balineesii
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ethän sä satuta mua?   Su Toukokuu 17, 2015 7:57 am

Varjotassu pudisti päätään ja sanoi: "Minä haluaisin metsästää kiitos kysymästä." Varjotassu päätti olla kohtelias vaikkakin halusi silti päästää ilmoille oman mielipiteensä ja tuloksena oli sitten kohtalaisen tyly vastaus kohteliailla sanoilla koristeltuna. Eli aika erikoinen yhdistelmä oli syntynyt.

I love balineeses!
Näytä käyttäjän tiedot
Nomi
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ethän sä satuta mua?   Su Toukokuu 17, 2015 8:04 am

Tuiskusydän nyökkäsi kuullessaan Varjotassun sanat, joiden perusteella hän pystyi varsin hyvin päättelemään, että oli törmännyt varsin määrätietoiseen oppilaaseen. Ei siinä mitään pahaa, oli hienoa nähdä, että Varjotassu osaisi tuoda omat mielipiteensä esille. Eikä hivenen tyly äänensävy, muuttanut naaras soturin mielipidettä Varjotassusta.
"Selvä, metsästetään siis." Tuiskusydän vastasi varsin iloisesti.

Linkkejä
Seuranhaku
Tietoa minusta
balineesii
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ethän sä satuta mua?   Su Toukokuu 17, 2015 8:41 am

Varjotassu hymyili valloittavasti. Tuiskusydän halusi kuin halusikin metsästää hähnen kanssaan. Toinen kissa taisi olla todella luotettava. Varjotassu alkoi saman tien nuuhkimaan ilmaa, mutta päätti silti antaa Tuiskusydämen aloittaa metsästämisen.

I love balineeses!
Näytä käyttäjän tiedot
Nomi
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ethän sä satuta mua?   Su Toukokuu 17, 2015 10:01 pm

Tuiskusydän oli todella iloinen siitä, että oli törmännyt Varjotassuun. Toinen vaikutti todella mukavalta persoonalta, joten mielellään soturi toisen kanssa aikaa vietti. Harmaaturkki alkoi itsekkin nuuhkimaan ilmaa, jotta pystyisi havaitsemaan lähettyvillä olevia saaliseläimiä. Ja niinhän siinä kävikin, että pian Tuiskusydän havaitsi lähettyvillä liikkuvan hiiren. Naaras lähti hiljaa hiipimään lähemmäksi paikkaa, josta hiiren tuoksu kantautui. Pian näkökentässä näkyikin pienoinen olento, joka oli uppoutunut täysin omiin puuhiinsa. Tuiskusydän hypähti hiirtä kohden, kun tuo pikkuinen olento käänsi selkänsä hänelle. Pian naaras tunsikin tassujensa alla sätkivän hiiren, hän oli siis onnistunut saamaan sen kiinni.

Linkkejä
Seuranhaku
Tietoa minusta
balineesii
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ethän sä satuta mua?   Ti Toukokuu 19, 2015 9:15 am

Varjotassu hymyili Tuiskusydämen saadessa saalista. "Sinä olet taitava saalistamaan", Varjotassu kehaisi heti ensitöikseen alkaen haistella ilmaa. Hän haistoi eläimen jota epäili oravaksi. Oppilas hiipi pieneläintä kohti huomaten sen. Ei se kyllä mikään orava ollut. Sehän oli selvä varpunen. Varjotassu ei ollut ikinä yrittänyt linnustaa, mutta hän yritti. Naaras hiipi kohti varpusta hypäten vaikkakin liian aikaisin. Hyppy jäi lyhyeksi ja lintu lehahti taivaalle jättäen jälkeensä vain läjän pitkiä sulkia.

I love balineeses!
Näytä käyttäjän tiedot
Nomi
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ethän sä satuta mua?   Ti Toukokuu 19, 2015 9:38 am

Tuiskusydän alkoi hautaamaan pyydystämäänsä hiirtä, jotta se olisi helppo sitten poimia mukaan, kun olisi aika lähteä talsimaan takaisin leiriä kohden. Hänen kuullessaan Varjotassun kehut hänen saalistus taidoistaan, käänsi naaras katseensa toiseen, päästäen kasvoilleen suuren hymyn valloilleen. Saatuaan hiiren haudattua maahan, käänsi soturi uudelleen katseensa Varjotassuun, ehtien juuri nähdä kuinka tuo yritti saada varpusta kiinni.
"Se sujui hienosti. Lintujen pyydystäminen on hieman hankalaa, mutta harjoittelemalla sen oppii." Tuiskusydän sanoi ja asteli muutaman askeleen lähemmäksi Varjotassua.

Linkkejä
Seuranhaku
Tietoa minusta
balineesii
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ethän sä satuta mua?   Ke Toukokuu 20, 2015 7:58 am

Varjotassu mietti mitä hänelle kävisikään jos Tuiskusydän ei olisi siinä. Hän luultavasti sekoaisi täysin. No kuitenkin hänen lähellään oli tuo varttunut soturi joka osasi jelppiä ja lohduttaa häntä. "Kiitos", oppilas vastasi liki kuiskaten, mutta luultavasti Tuiskusydän sen silti tarkoilla korvillaan kuuli.

I love balineeses!
Näytä käyttäjän tiedot
Nomi
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ethän sä satuta mua?   To Toukokuu 21, 2015 9:31 am

Tuiskusydän hymähti lempeästi kuullessaan Varjotassun kiitoksen, toinen oli aivan ihastuttava persoona kaikenkaikkiaan. Naaras oli juuri ehdottamassa, että he jatkaisisivat saalistamista, kun hänen korviinsa kantautui monien lintujen ääni. Mahdollisesti jonkinnäköinen lintuparvi oli siis hedän lähettyvillään.
"Kuuletko saman kuin minä? Minusta tuntuu, että pääset pian yrittämään uudelleen lintujen nappaamista." Tuiskusydän sanoi ja katsoi Varjotassua. Jos lintuparvi hyvällä mahdollisuudella olisi maassa, he voisivat yrittää yhteistyöllä saada niistä muutaman kiinni.

Linkkejä
Seuranhaku
Tietoa minusta
balineesii
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ethän sä satuta mua?   Pe Toukokuu 22, 2015 7:18 am

Varjotassu oli pudistamaisillaan päätään Tuiskusydämen sanoessa lintuparven saalistuksesta, mutta Varjotassu halusi olla vanhemmalle naaraalle joka oli myös soturi, mieliksi ja nyökkäsi pikkaisen sanoen itselleen harvinaisen kohteliaasti: "Jos Te niin haluatte niin kyllä minä Teidän kanssanne voin lintuja pyydystää ja jos vain joudatte niin voisitteko Te mitenkään opettaa minulle linnustamisen saloja." Varjotassu hivenen ihmetteli itse mistä hän oli oppinut teitittelemään, mutta tajusi, että jotkut oppilaat teitittelivät mestareilleen ja varmaan heitä kuunnellessaan oli tuo hyvin nuori oppias oppinut teitittelyn jalon ja hivenen epäkäytännöllisen taidon.

I love balineeses!
Näytä käyttäjän tiedot
Nomi
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ethän sä satuta mua?   La Toukokuu 23, 2015 7:51 am

Tuiskusydän ihmetteli suuresti, kun Varjotassu alkoi varsin yllättäen häntä teitittelemään. Ei hän todellakaan ollut tälläiseen tottunut ja se sai hänet jopa varsin hämmentyneeksi, sillä kukaan ei ollut koskaan aiemmin noin tehnyt. Ehkä tämän voisi silloin ymmärtää, jos tilanteessa olisi oppilas ja hänen mestarinsa. Mutta Tuiskusydän nyt oli varsin kaukana mestarista, eihän hänellä vielä koskaan ollut edes ollut oppilasta. Mikä johtui varmasi siitä että hän oli vasta ollut muutaman kuun soturina.
"Varjotassu, ei sinun tarvitse minua teititellä. Olemme kumpikin aivan samalla lähtöviivalla, joten kohtele minua ihan kuten muitakin oppilastovereitasi. Vaikka olenkin jo soturi, en koe olevani sinua ylempänä arvoasteikolla." harmaa naaras vastasi, hymähtäen lauseensa lopussa lempeästi.
"Tietenkin voin opettaa sinulle linnustamista, ainakin sen verran mitä itseltäni tietoa siihen liittyen löytyy." Tuiskusydän sanoi ja kuulosteli samalla, että lintujen äänet jotka hän oli aiemmin kuullut, kuuluivat vielä. Ja, koska äänet olivat vielä yhtä voimakkaita kuin aiemmin, niin pysyisi hän hyvin kertomaan Varjotassulle tietonsa linnustamiseen liittyen.

Linkkejä
Seuranhaku
Tietoa minusta
balineesii
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ethän sä satuta mua?   Su Toukokuu 24, 2015 12:29 am

Varjotassu siirsi kasvojaan hivenen alaspäin. Nuorta naarasta nolostutti kovasti, sillä vanhempi naaras oli ajatellut luultavasti teitittelyn outona. Oppilaan kuullessa sen, että Tuiskusydän päätti opettaa häntä, innostui ja alkoi hypellä ympäriinsä aikalailla soturin ypärillä. Hän oppisi linnustamaan. Vaikka nuori naaras oli suden saalistanut siis sellaisen puoli kuolleen ja vanhan ja kipeän ei hän ollut enempää saalista vielä saanut. "Mitä saalistetuille susille tehdään?" Varjotassu kysyi Tuiskusydämeltä. Mitä hänen sudelleen oltiin tehty. Sen nuori naaras haluaisi niin tietää.

I love balineeses!
Näytä käyttäjän tiedot
Nomi
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Ethän sä satuta mua?   Su Toukokuu 24, 2015 12:48 am

Tuiskusydän naurahti varsin lempeästi, kun Varjotassu alkoi loikkimaan ympäriinsä. Selvästikkin erittäin innostuneena siitä, että oppisi linnustamaan. Tai ainakin soturi yrittäisi toiselle asian jotenkin opettaa, eihän häneltä nimittäin löytynyt aiempaa kokemusta siitä, että hänen täytyisi jotakin muille opettaa. Harmaaturkki mietti mitä oikein vastaisi Varjotassulle, kun tuo kysyi häneltä mitä saalistetuille susille oikein tehtiin. Suoraan sanoen ei Tuiskusydän ollut aivan varma, mutta vahvasti hän uskoi, että niitä ei syöty muun tuoresaaliin mukana.
"En ole aivan varma, mutta uskon, että niitä ei ainakaan syödä. Tai voinhan olla väärässäkin, mutta luulen, että ne haudataan jonnekkin leirin lähettyville. Ainakin niiden saalistajista puhutaan aivan varmasti ja klaaninvanhimmat kertovat tarinoita tälläisistä tapahtumista pennuille." naaras vastasi.

Linkkejä
Seuranhaku
Tietoa minusta
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Ethän sä satuta mua?   

Ethän sä satuta mua?
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa