Villeintä verbaaliviiksien väpätystä

PääsivuPääsivu  KalenteriKalenteri  FAQFAQ  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Jaa | 

Jos sun lysti on niin häntääs huiskuta!

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
Metalli
Parantaja

Viestien lukumäärä : 827

ViestiAihe: Vs: Jos sun lysti on niin häntääs huiskuta!   Ke Toukokuu 06, 2015 10:27 am

Huiskuhäntä kuunteli ja lopulta vastasi: "Okei, mutta ei se minua haittaa. Voin vaikka muuttua sellaiseksi kun haluat jos vain tahdot. Tahdon vain olla hyväksi klaanilleni." Huiskuhäntä maukui tuon kivan tuliklaanilais soturin edessä. Minä olen tällainen, mutta voinhan minä muuttuakkin joskus kaikesta ikivanhasta kiltteydestä. Loisesilmä ei ole minun tapainen ja se on hyvä ettei ole. Jokainenhan on oma persoona. Ja niin on hyväkin. Huiskuhäntä ajatteli iloisena ja unohti maailman menot.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
balineesii
Klaaninvanhin

Viestien lukumäärä : 1391
Ikä : 14

ViestiAihe: Vs: Jos sun lysti on niin häntääs huiskuta!   To Toukokuu 07, 2015 4:34 am

Loistesilmä nyökkäsi. "Halusin vain kertoa sinulle, että en ole sellainen enkeli kuin miksi minua moni voi luulla. Ja jos kerran kelpaan tälläisenä ärhäkkänä joten tässä ei ole mitään hätää. Onhan minullakin yksi ystävä nimeltä Kaikikukka. Tunnetko hänet?" Loistesilmä puhutteli hymyillen. Usein kukaan ei pitänyt hänen oikeasta persoonastaan, mutta nähtävästi tuota kissaa se ei haittanut, että hän on oli äkkipikainen ja ärsyttävä ja teräväkielinen ja varmaan yleensä vihainen.

[Loistesilmä]-[Kirkaskatse]-[Öljytassu]-[Juè]-[Quokkaloikka]. O.O"

I love balineeses!
Näytä käyttäjän tiedot
Metalli
Parantaja

ViestiAihe: Vs: Jos sun lysti on niin häntääs huiskuta!   Pe Toukokuu 08, 2015 2:38 am

Huiskuhäntä kuunteli loistsilmän höpötystä. Kaikukukkako? Huiskuhäntä mietti. "En tunne Kaikukukkaa, mutta tiedän että hän on Tuliklaanissa." Huiskuhäntä maukui tyynesti. Jospa lähtisin leiriin. Ehdotan sitä Loistesilmälle. "Mennäänkö leiriin?" Huiskuhäntä kysyi ja jäi aloilleen odottamaan vastausta.

Tuliklaanin ystävällinen naaras Huiskuhäntä
Tuliklaanin puolustava soturi Revontulisydän
Yöklaanin koiramaisin soturi Tomumyrsky
Seuranhaku
Näytä käyttäjän tiedot
balineesii
Klaaninvanhin

Viestien lukumäärä : 1391

ViestiAihe: Vs: Jos sun lysti on niin häntääs huiskuta!   Pe Toukokuu 08, 2015 8:43 am

Loistesilmä kohautti olkiaan leiriin meno kysymykselle. Kaipa he voisivat sinnekkin rientää. Niimpä Loistesilmä lähti talsimaan kohti leiriä odottmatta Huiskuhäntää.

//Loppuakko peli tähän, vai haluatko luoda tähän jonkin jutun jonka takia he vielä kuljeksisivat yhdessä//

[Loistesilmä]-[Kirkaskatse]-[Öljytassu]-[Juè]-[Quokkaloikka]. O.O"

I love balineeses!
Näytä käyttäjän tiedot
Metalli
Parantaja

ViestiAihe: Vs: Jos sun lysti on niin häntääs huiskuta!   Su Toukokuu 10, 2015 3:39 am

//joo. Voi loppua. Kirjoitan tämän. Ok?//

Huiskuhäntä näki kun Loistesilmä lähti. Huiskuhäntä juoksi Loistesilmän kiinni ja käveli Loistesilmän kanssa leiriin. Kun he olivat päässeet leiriin Huskuhäntä meni tuoresaaliskasalle syömään ja valitsi rastaan.

Tuliklaanin ystävällinen naaras Huiskuhäntä
Tuliklaanin puolustava soturi Revontulisydän
Yöklaanin koiramaisin soturi Tomumyrsky
Seuranhaku
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Jos sun lysti on niin häntääs huiskuta!   

Jos sun lysti on niin häntääs huiskuta!
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nelituuli :: Tuliklaanin alueet :: Lemmikkiniitty-
Siirry: