Villeintä verbaaliviiksien väpätystä

PääsivuPääsivu  KalenteriKalenteri  FAQFAQ  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

Jaa | 

Omia jälkiäni mä vaan seuraan

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Nomi
Klaaninvanhin

Viestien lukumäärä : 1834
Ikä : 19

ViestiAihe: Omia jälkiäni mä vaan seuraan   La Joulu 27, 2014 5:37 am

// Tattis ja Pimeäturkki tervetuloa :)

Synkkäpentu oli heräänyt hyvin varhain vielä muiden nukkuessa, silloin hän oli saanut idean lähteä seikkailemaan. Kukaan ei ollut estämässä hänen puuhiaan, joten pikkuinen pentu oli sitten hiljakseensa poistunut leiristä.
Ei ne ehdi minua kaipaamaan, olen palannut ennenkuin ne edes huomaa poissa oloni. Synkkäpentu ajatteli päättäväisesti ja lyhyillä jaloillaan taapersi eteenpäin lumisessa metsässä. Hän ei edes tiennyt missä oikeastaan oli, mutta silti hän uskoi pysyneensä kuitenkin Yöklaanin reviirillä. Ainakin täällä tuoksui melkein ihan samalta, kuin leirissä olessa. Vaikka kolli ei tuntenutkaan muiden klaanien hajuja hän silti tunnisti Yöklaanin hajun, oman rakkaan kotiklaaninsa turvallisen tuoksun. Muutaman kerran matkatessaan pentu onnistui kaatumaan lumihankeen, mutta päättäväisesti hän jatkoi matkaansa. Ilman päämäärää hän vaelteli eteenpäin, mutta pian pikku pennun eteen tuli jotakin mistä tämä innostui. Pienet jalan jäljet näkyivät lumen pinnassa, ne olivat aivan samaa kokoa hänen tassujensa kanssa.
"Täällä on muitakin!" Synkkäpentu hihkaisi innoissaan ja ryntäsi seuraamaan jälkiä. Pikku pentu ei ymmärtänyt sitä asiaa, että seurasi juuri omia tassunsa jälkiä. Kolli kiersi siis ympyrää, mutta uskoi edelleenkin seuraavansa jonkun muun jälkiä. Mutta mistäs pikku pentu olisi sitä voinut tietää, niin nuori ja kokematon se oli.

Nomin mukana kulkevat Yöklaanin hyväsydäminen soturi Tuiskusydän, Meriklaanin arkajalkainen soturi Äänetönaskel, Valoklaanin yrmeä varapäällikkö Aavesilmä, Tuliklaanin iloinen oppilas Pesukarhutassu ja rennohko luopio Korpi

Linkkejä
Seuranhaku
Tietoa minusta
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://www.wattpad.com/user/Nomisir
♥Tattinainen♥
Klaaninvanhin

Viestien lukumäärä : 1325
Ikä : 388

ViestiAihe: Vs: Omia jälkiäni mä vaan seuraan   La Joulu 27, 2014 5:54 am

Pimeäturkki asteli hieman jäykähkön puoleisesti keskelle leiriä. Hän venytteli, ensin etutassujaan, ja sitten takatassujaan. Lopuksi hänen häntänsä venyi tikkusuorana taivaaseen, jonka jälkeen se valahti takaisin maahan löysänä. Oli kaunis lehtikadonaikainen aamu. Monikaan ei tosin ollut vielä hereillä. Yhtäkkiä pimeäturkin silmiin osui jotakin perin merkillistä. Hän näki pikkuruiset jalanjäljet hangessa, jotka johtivat suoraan ulos leiristä. "Hä?" Pimeäturkki ähkäisi. Eikai taas. Joku pennuista oli karannut. Ja tuoksusta päätellen hän tunsikin tuon pennun erittäin hyvin. Hän lähti tallustamaan jälkiä seuraten ulos leiristä ja sadatellen kirouksia tähtiklaanille sillä joka askeleella hänen tassunsa oli vähällä paleltua.

Hän saapui pienelle aukeamalle jolle oli satanut maahan kunnon kerros lunta. Mutta mitä pannahista? Pieni musta pallo kiisi ympyrää aukean keskellä. Hetken töllöttelyn jälkeen hän huomasi että tämä musta pallo oli hänen oma poikansa, Synkkäpentu! "Mitä tähtiklaanin nimeen sinä puuhaat?" Pimeäturkki ulvaisi tuolle. Ei vihaisella mutta ymmällään olevalla äänellä.

Jag har sett detta många gånger
Näytä käyttäjän tiedot http://Hamara.palstani.com
Nomi
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Omia jälkiäni mä vaan seuraan   La Joulu 27, 2014 5:59 am

Synkkäpentu kirmaili edes takaisin ympyrää ja seurasi tassunjälkiä, hän uskoi seuravaansa jotakin joka todellakin oli nopea ja pysytteli poissa hänen näköpiiristänsä. Mutta silti tämä jatkoi sinnikkäästi jälkien seuraamista, pentu ei aikonut luovuttaa. Hidas älyinen Synkkäpentu todellakin oli, sitä ei voinut kukaan kieltää. Pikku kollin hurja ajojahti keskeytyin, kun se kuuli hyvinkin tutun äänen. Synkkäpentu käänsi ylisuuret silmänsä sivummalle ja huomasi oman rakkaan isänsä siellä.
"Seuraan jonkun jälkiä, saan hänet varmasti kohta kiinni!" Synkkäpentu vastasi innoissaan ja jatkoi sitten taas kerran samaisen ympyrän kiertämistä.

Nomin mukana kulkevat Yöklaanin hyväsydäminen soturi Tuiskusydän, Meriklaanin arkajalkainen soturi Äänetönaskel, Valoklaanin yrmeä varapäällikkö Aavesilmä, Tuliklaanin iloinen oppilas Pesukarhutassu ja rennohko luopio Korpi

Linkkejä
Seuranhaku
Tietoa minusta
♥Tattinainen♥
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Omia jälkiäni mä vaan seuraan   La Joulu 27, 2014 6:12 am

Pimeäturkki löi tassun otsaansa. hiirenaivo! Ne ovat omat jälkesi! Ajatteli pimeäturkki ja asteli synkkäpennun eteen. Hän tarttui synkkäpentua hampaillaan hellästi niskasta ja kantoi hänet aukion reunalle josta hänen tallaamansa ympyrä näkyi selvästi. Sitten pimeäturkki laski hänet maahan, ja osoitti hännällään ympyrää. "Tuossa. Näetkö? Ne ovat omat jälkesi!" Pimeäturkki ähkäisi. Häntä hieman otti päähän että yksi pennuista oli tuollainen tohelo mutta muuten hän kyllä synkkäpentua rakasti sydämensä pohjalta. "Eivät ne sitäpaitsi muutenkaan olisi voineet olla kenenkään muun jäljet. Täällä ei ole muitten klaanilaisten tuoksuja!" Pimeäturkki selitti.

Nomi
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Omia jälkiäni mä vaan seuraan   La Joulu 27, 2014 6:18 am

Synkkäepntu teki äkkijarrutuksen uudelleen, kun Pimeäturkki ilmestyi hänen eteensä.
"Mitä nyt?" hän kysyi pääkallellaan, kun hänen isänsä nappasi hänet mukaansa. Muutaman kerran hän yritti pyrsitellä tuon otteesta, mutta lopetti sen pian sillä tajusi sen olevna turhaa. Mutta hetken päästä hänen isänsä laskikin hänet alas ja osoitti hännällä paikkaa missä Synkkäpentu oli vielä hetki sitten jahdannut olematonta kissaa, nyt vasta pentu tajusi mitä oikeasti oli puuhannut.
"Ahaa!" pikku kolli vastasi ja nyökytteli päätään, kun Pimeäturkki selitti hänelle asian oikean laidan. Vai oli hän tumpelona seurannut omia jälkiään.
"Se oli, kuitenkin hauskaa." Synkkäpentu sanoi ja heilutteli innoissaan pientä häntäänsä. Pentu oli innoissaan siitä, että oli keksinyt aivan loistavan leikin juuri, tuo pitäisi kertoa muillekkin leiriin palatessa.
"Eihän vielä ole pakko palata leiriin, siellä on tylsää?" pentu kysyi, kun tajusi, että ei saisi olla täällä.

Linkkejä
Seuranhaku
Tietoa minusta
♥Tattinainen♥
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Omia jälkiäni mä vaan seuraan   La Joulu 27, 2014 6:24 am

Pimeäturkkia tympi miksi toinen oli niin hölmö. Mutta, olihan tuo aika suloista. Pentuhan toinen vasta oli, ei tuota voinut siitä syyttää. "No hyvä että oli hauskaa" pimeäturkki naurahti. Hän nuolaisi pennun päälakea pari kertaa. "No voimme me täällä hetken viettää, kunhan et vain karkaa minnekkään" pimeäturkki totesi. Hänen pitäisi vahtia ettei pentu vain eksyisi toisen klaanin alueelle.

Nomi
Klaaninvanhin

ViestiAihe: Vs: Omia jälkiäni mä vaan seuraan   La Joulu 27, 2014 6:31 am

Synkkäpentu kehräsi pienesti, kun tunsi toisen nuolaisut päälaellaan. Pikkuinen pentu hypähti paikoillaan, kun Pimeäturkki vastasi, että voisivat he täällä olla.
"Olet paras!" kolli huudahti innoissaan ja ryntäsi puskemaan toista. Oli niin ihanaa kuulla, että ei tarvitsisi palata vielä tylsään leiriin.
"En karkaa en." hän vakuutteli nyökytellen samalla päätään, tosin ei hän ollut varma millä tavoin karkaamista voitiin enään kuvailla. Hän hän oli jo karannut leiristä, miten hän voisi karata uudelleen? No pentu jätti nuo kysymykset päänsä sisälle ja keskittyi nyt muuhun. Hän huomasi läheisen lumikinoksen ja hiipi sen luokse mahdollisimman hiljaa ja kyyryssä, sitten hetken kuluttua hän hyppäsi sen päälle.
"Minusta tulee maailman paras metsästäjä!" pentu julisti innoissaan, kuin olisi suurenkin saaliin juuri napannut.

Linkkejä
Seuranhaku
Tietoa minusta
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Omia jälkiäni mä vaan seuraan   

Omia jälkiäni mä vaan seuraan
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa